listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Missie(s): flying school: Destroy Targets, Loop-to-Loop en Parachute Onto Target Cheaten: Nee! Versie: Versie 2.0 Overig: Ik wil op deze 3 lessen goud behalen. Ik weet niet juist hoe het zit met de savegames maar overwrite het dan jou andere behaalde submissies en dergerlijke? want ik heb al goud op alle rijlessen en ik wil deze niet kwijt... Bedankt. Bewerkt: 5 april 2008 door listerstorm
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Als je je savegame plaats doe ik ze wel. Als je niet weet hoe je dat doet moet je >>deze<< post even doorlezen.
listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ziezo hier is ie:GTASAsf2.b Nogmaals: Geen cheats a.u.b en goud op de drie missies, dank u.
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Loop-The-Loop - Goud! Destroy Targets - Goud! Parachute Onto Target - Goud! Beloning: Een Hunter, Stuntplane en Rustler spawnen op Verdant Meadows. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder met SA. Bewerkt: 5 april 2008 door ..::GhostRider::..
listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Loop-The-Loop - Goud! Destroy Targets - Goud! Parachute Onto Target - Goud! Beloning: Een Hunter, Stuntplane en Rustler spawnen op Verdant Meadows. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder met SA. Ok, bedankt maar... hoe weet ik nu dat ik je echt kan vertrouwen?
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ok, bedankt maar... hoe weet ik nu dat ik je echt kan vertrouwen? Met cheats te gebruiken? Ga naar het menu door op 'Escape' te drukken en ga naar stats. Je zult bij 'Misc' ergens moeten zien staan hoeveel keer je gecheat hebt. Als er niks staat is er het hele spel niet gecheat.
listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Ok, bedankt maar... hoe weet ik nu dat ik je echt kan vertrouwen? Met cheats te gebruiken? Ga naar het menu door op 'Escape' te drukken en ga naar stats. Je zult bij 'Misc' ergens moeten zien staan hoeveel keer je gecheat hebt. Als er niks staat is er het hele spel niet gecheat. Inderdaad, heel erg bedankt. Ik vraag me af hoe je dat zo snel geflikt hebt, die destroy targets heb ik al lang aan gezeten om brons te behalen Bewerkt: 5 april 2008 door listerstorm
Recommended Posts