Venzio Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hallo, als ik mijn computer opstart heb ik niet gelijk internet maar ik moet dat handmatig doen hoe zorg ik dat dat automatich gebeurt het is van sitecom ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dat bespaart me weer wat tijd want ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd en toen kon het wel en nu niet meer Venzio Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Probeer eens rechtermuisknop op dat icoontje rechtsonderin en dan op Netwerkcentrum klikken. Dan zie je onderaan allemaal functies, er staat ook Netwerkdetectie bij, zet dat eens aan. Dit is alleen voor Windows Vista. Bewerkt: 5 april 2008 door Woetsha Reageren
Venzio Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Helaas heb ik windows XP en ik vind het zo echt irritant. Reageren
IV trailer Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Bij XP kan je hem ergens als favoriet netwerk aanklikken of iets in die richting in je lijst met beschikbare netwerken. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Hij staat al als automatich ingesteld ik zet even me computer uit en aan mischien werkt hij nu wel. en als het niet werkt kan het ietsje uitgebreider? EDIT:Het werkt niet Bewerkt: 5 april 2008 door Venzio Reageren
The Wizard Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Misschien moet je even in je router wat veranderen Reageren
Venzio Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Hmm ik snap het nog niet helemaal weet iemand dit echt goed uittelegen? Venzio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.