Donald-Duck Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 dit hier is mijn eerste echte pixelart, rates and comments zijn welkom het is nog niet helemaal af en let vooral niet op het gras eromheen wil iemand een reactie geven dit is een verdere versie ervan http://img247.imageshack.us/img247/1911/pixelartcq3.png Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Wel leuk gedaan, ziet er grappig uit . Met welk programma heb je dat gemaakt? Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 gewoon met paint, ik heb ook wel photoshop maar die heb ik hier niet voor gebruikt. Reageren
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik vind het heel mooi! Ik kan niet geloven dat je zoiets hebt gmeaakt met paint... Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik vind het heel mooi! Ik kan niet geloven dat je zoiets hebt gmeaakt met paint... het was ook zeer lastig, vooral omdat ik net begin Reageren
Hackman Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik heb het even gedaan maar het lukt echt niet... Als ik iets teken dan komt het er vreemd uit te zien... komt omdat ik het niet goed voor me kan zien... Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 wil iemand een reactie geven dit is een verdere versie ervan http://img247.imageshack.us/img247/1911/pixelartcq3.png De bovenkanten van de dakkapellen hebben dezelfde schaduwkleur als het dak waarop ze zitten. Dat ziet er niet kloppend uit in vergelijking met de rest van het dak dat op het niveau zit van de bovenkanten van de dakkapellen. Ook omdat ze beiden horizontaal zijn. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Mijn hemel... Dat met paint... Dat kan ik me niet voorstellen! Maar echt mooi gedaan! Ik geef je een 10! Van Johannes47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.