Fuffie Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hey mensen ik heb vandaag een nieuwe videocard gekocht de Geforce 6300 voor AGP, ik heb hem aangesloten en ik had verder geen problemen, later kreeg ik wel wat problemen want de het beeld schok, en de icoontjes op bureaublad waren heel raar, als ik een plaatje maakte met Print screen zag je allemaal strepen. Ik ben nou heel verdrietig want hij doet het niet, ik heb mijn resolutie op 2 schermen staan alleen het ene scherm werkt wel en de andere niet. Want bij de ene scherm die het wel doet zie je alles heel groot en kan je niks meer veranderen alleen maar eigenschapen en al de keuzes die op een rechtermuis knop zitten, als jullie mij een beetje kunnen helpen hoe ik alles weer naar een scherm zou kunnen krijgen ben ik weer MVG Fuffie. Reageren
moechy Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Probeer eerst eens de goede drivers te downloaden. Ga naar www.nvidia.com -> downloads -> drivers -> kies je model uit -> down de nieuwste driver Reageren
etsiej Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 kja probeer wat nieuwe drivers te installeren dan nog wat wei koopt er in deze tijd nog een 6300fx kaart er zijn betre kaarten in deze tijd Reageren
kevboy09 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) precies, ik heb ook een geforce videokaart, maar dan een 8800 GS kevboy09 Bewerkt: 5 april 2008 door kevboy09 Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 precies, ik heb ook een geforce videokaart, maar dan een 8800 GS kevboy09 Het gaat er gewoon niet om wat voor kaart ik heb, ik stel alleen maar een vraag hoe ik dit kon verhelpen ! Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Lees mijn post is jongen. Ow sorry ik had er niet na gekeken alleen naar de rottige post van al die andere Maar Moechy, bedankt ! Reageren
moechy Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Lees mijn post is jongen. Ow sorry ik had er niet na gekeken alleen naar de rottige post van al die andere Maar Moechy, bedankt ! Heeft het geholpen? [kja probeer wat nieuwe drivers te installeren dan nog wat wei koopt er in deze tijd nog een 6300fx kaart er zijn betre kaarten in deze tijd] <- van etsiej @etsiej hier heeft hij dus nix aan. + je zegt gwn hetzelfde als ik gezegd hebt. Bewerkt: 8 april 2008 door moechy Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hey mensen ik heb vandaag een nieuwe videocard gekocht de Geforce 6300 voor AGP, ik heb hem aangesloten en ik had verder geen problemen, later kreeg ik wel wat problemen want de het beeld schok, en de icoontjes op bureaublad waren heel raar, als ik een plaatje maakte met Print screen zag je allemaal strepen.Ik ben nou heel verdrietig want hij doet het niet, ik heb mijn resolutie op 2 schermen staan alleen het ene scherm werkt wel en de andere niet. Want bij de ene scherm die het wel doet zie je alles heel groot en kan je niks meer veranderen alleen maar eigenschapen en al de keuzes die op een rechtermuis knop zitten, als jullie mij een beetje kunnen helpen hoe ik alles weer naar een scherm zou kunnen krijgen ben ik weer MVG Fuffie. ik denk dat die video kaart erg gevoelig is voor staatiese prikkels die je pc kan maken of andere electronice dingen in de buurt bv je mobiel dat als je blooth toot heb aanstaan of beld of smst kan dit wel is gebeuren dat is het zelfde als bij werkgheugen Reageren
Fuffie Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik bedoel ik heb de kaart Geforce 6200 Maar nu werkt alles wel weer beter. Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Kort vraagje over de videokaart... Welke is beter? De nVidia Geforce 8400 GS 256 MB of de 128 MB ATI® Radeon™ HD 2400 Pro grafische kaart? Ik zit te twijfelen... Met een 8400 GS kan je CoD4 spelen.. Maar kan dat met de HD 2400 pro ook? Alvast bedankt. @Hieronder. Oké bedankt voor je antwoord! Bewerkt: 23 april 2008 door Gangsta Reageren
osmgek11 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 de Nvidia Geforce 8400GS is wel wat sterker dan die ATI HD 2400 PRo maar dat schilt niet zo heel veel. er zijn wel wat betere te krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.