Jump to content

ps3 update !

Mynameisjeff

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is om nieuwe functies te instaleren op je ps3 en problemen die bij de fabricatie nog niet verholpen zijn te verhelpen. Ook wil het nog wel eens voorkomen dat er rare dingen tijdens het spelen van een spel voorkomen, daar kun j eook een update voor instaleren.

Geplaatst: (bewerkt)

okee waar kan ik die update en de niewste versie douwnlouden voor op me usb stick zettte ??

moet ik een spicaale maken zo als bij theme's ook moest ??

Bewerkt: door indo1991
Geplaatst:
okee waar kan ik die update en de niewste versie douwnlouden voor op me usb stick zettte ??

Je moet die met je PS3 downloaden. Bij Instellingen kijken bij Updates ofzo. Maar volgens mij geeft hij het zelf aan als er een update is.

Je moet die met je PS3 downloaden. Bij Instellingen kijken bij Updates ofzo. Maar volgens mij geeft hij het zelf aan als er een update is.

Ja, het geeft zelf aan of er een nieuwe update is. Je kunt dan meteen de Update gaan starten, of dat je het later doet. Maar het is wel belangrijk dat je dat doet. Want dat zijn er nieuwe/betere dingen beschikbaar. Je kunt ook een Netwerk Update starten. Hierdoor krijg je meer mogeljkheden met het interneten op je PS3.

Dit doe je bij: Instellingen en dan Newerk Update als er een nieuwe update beschikbaar is geeft hij dat automatisch aan. En kun je het meteen downloaden, en vervolgens meteen installeren.

Dit geldt ook voor de Playstation Portable.

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers

maar ik heb geen internet :(

ik krijg dat neit

Bewerkt: door indo1991
Geplaatst:

ik krijg dat neit

Dat is heel jammer voor je, want online gamen is de toekomst, vind ik.

In ieder geval kan je hier de nieuwste update downloaden via de PlayStation Site. Maar hou dus in de gaten wanneer er weer een nieuwe is. Het is erg handig om je PS3 up to date te houden :Y

Geplaatst:

ik krijg dat neit

In ieder geval kan je hier de nieuwste update downloaden via de PlayStation Site. Maar hou dus in de gaten wanneer er weer een nieuwe is. Het is erg handig om je PS3 up to date te houden :Y

Toch niet zo belangerijk als je nooit online komt hoor, de meeste updates doen toch maar domme dingen zoals BD Live

Geplaatst:

ik krijg dat neit

Toch niet zo belangerijk als je nooit online komt hoor, de meeste updates doen toch maar domme dingen zoals BD Live

De updates zijn zowel voor de offline en online functies van de PS3. Zo is laatst de manier waarop je een headset moet installeren veranderd. Kijk maar op de PlayStation Site voor de inhoud van de updates.
Geplaatst:

kan iemand een links geve van versie 2.3o vooor op me usb te zetten dan op ps3 iinstalleren

Geplaatst:
kan iemand een links geve van versie 2.3o vooor op me usb te zetten dan op ps3 iinstalleren

Tuurlijk kan dat! ;)

Ga naar deze pagina, scroll even naar beneden en druk op 'akkoord'. Dan start de download. :)

Geplaatst:

Hier kan je de nieuwste PS3 update downloaden, en de features ervan vind je 1 pagina terug, namelijk hier. De Playstation Store is dus helemaal vernieuwd, en er zijn nog wat offline functies bijgekomen. Veel succes ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...