pairis Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) heey als ik de missie Burning Desire doe gaat alles goed tot dat ik stop in het rode dingetje om haar bij dr huis te brengen zij gaat weg maar ik CJ blijft staan e dan loopt de game een beetje vast nou ja eigelijk alleen cj loopt vast alles beweegt verandert maar alleen cj kan niets meer HELP ME!! (ik kan hij wel uit doen maar ik zal tog deze missie moeten doen) het is trouwens op de ps2 ps ik kan wel cheats doen Bewerkt: 5 april 2008 door pairis Reageren
Dastard Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Heeft je CD mss krassen? Ga er gewoon even over met een vochtig doekje.. Reageren
steintje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 dat hebben wel meerdere moet je gewoon de missie opnieuw doen. Reageren
pairis Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 dat hebben wel meerdere moet je gewoon de missie opnieuw doen. ja dat hab ik al geprobeert hielp niet ik ga t doek je ff probeeren Reageren
pairis Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik heb de cd met een doekje af gedaan en ik gan nu de missie op nieu doen Reageren
Dastard Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Het komt vast door je Cheats, sla je op met cheats aan is het slecht voor je game, oftewel, welke cheat heb je ingetypt? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je moet denk ik ff je PS2 openschroeven en een beetje met die draadjes klooien enzo en dan weer ff kijken Reageren
pairis Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Het komt vast door je Cheats, sla je op met cheats aan is het slecht voor je game, oftewel, welke cheat heb je ingetypt? uhh no police, oneindig ammo, wapen pak nope hij loopt weer vast >>> Door -Matthijs-: Dubbelpost samengevoegd, gebruik de volgende keer even de "Bewerk-knop".<<< Reageren
Dastard Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 KOmt door je cheats, veroorzaakt problemen. Reageren
pairis Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 KOmt door je cheats, veroorzaakt problemen. dus ik moet gewoon die missie op nieuw doen zonder cheats Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 ik heb hem wel gehaald met cheats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.