nick5556 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Kan je een car neerzetten die later weer weg gaat aan de hand van een command? dus iemand typt /needcar en je krijgt een wagen(ID voorgeprogrammeerd).. Dat zou wel vet cool zijn Nick!! Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Juwayri Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Kan je een car neerzetten die later weer weg gaat aan de hand van een command? dus iemand typt /needcar en je krijgt een wagen(ID voorgeprogrammeerd).. Dat zou wel vet cool zijn Nick!! ja dit zoek ik ook ik moest op een server altijd /v ID intoetsen en dan kreeg je het gevraade id kan iemand mij helpen, en ook met dingen bouwen zijn er commando's zodat de spelers ook dingen kunnen bouwen, dit kon ook op de server met /mcreate voor /v moet je maar eens zoeken naar FilterScript DEBUG En nick5556 wil je dan dat de car meteen weg gaat? Of dat hij naar 1 min. ofzo weggaat? Of wil je er een cmd voor? public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { DestroyVehicle(currentveh); return 1; } Zet DestroyVehicle(currentveh); in de OnPlayerExitVehicle plek en de car wordt gedelete als een speler de car uit gaat. Admin cmd voor car verwijderen: if(strcmp(cmdtext, "/destroycar", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new currentveh; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(currentveh); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "Car destroyed!!!"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You need to be in a car!"); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You need to be rcon-admin to use this command!"); } return 1; } Bewerkt: 6 april 2008 door Juwayri Reageren
nick5556 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Het is de bedoeling dat als een admin in de middle of nowere zit dat hij/zij een auto kan oproepen. Dat diezelfde auto pas weg gaat nadat de server offline ging. Zoiets bedoel ik.. Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
nick5556 Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Het is de bedoeling dat als een admin in de middle of nowere zit dat hij/zij een auto kan oproepen. Dat diezelfde auto pas weg gaat nadat de server offline ging. Zoiets bedoel ik.. hmmm.. Reageren
Juwayri Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Als je een server uit zet/restart dan gaan alle gespawnde voertuigen automatisch weg. Hoef je helemaal niks voor te doen. Reageren
BigBlower Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 //get a NRG{ if (strcmp("/nrg", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle, carid; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); carid = GetPlayerVehicleID(playerid); carid = CreateVehicle(522,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600); ChangeVehiclePaintjob(carid,0); PutPlayerInVehicle(playerid,carid,0); TogglePlayerControllable(playerid,true); return SendClientMessage(playerid, 0x40FF40FF, "You Spawned a NRG!"); } } dit heb ik, en t werkt, ook wordt je gelijk op de nrg gezet, als dit gebeurt is t ook zo, dat de NRG's krachtiger zijn, ze trekken autowheelies en autostoppies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.