Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb een probleem ik zou graag cam hack in mijn gta san game zetten maar het reageert niet.

ik heb de read me al zeker 10 keer gelezen maar lukt ni mischien doe ik iets vekeert ik weet het niet

als er iemand iets van weet laat maar weten alvast bedankt

camhack.zip

Geplaatst:

Zorg ten eerste dat je een versie 1 van GTA San Andreas hebt. De patch om van je versie 2 versie 1 te maken kun je >hier< vinden. Als je deze patch gedownload en gebruikt hebt, kun je de camhack installeren.

Open het camhack programma terwijl GTA San Andreas ook open staat (Met Alt+Tab teruggaan naar Windows). Ga nu weer terug naar GTA San Andreas en druk op de numpad * (rechtsbovenaan je toetsenbord). Nu staat de camhack aan als het goed is. Er zou nu 'enabled' in beeld moeten verscijnen. Nu kun je hem gewoon gebruiken, de controls werken zoals in de readme beschreven. Succes! :)

Geplaatst:

bedankt ik heb de v1.00 versie en hat gewoon iets verkeert gedaan gta san en cam hack moeten tegelijk open wist ik niet bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...