tom-missotten Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 (bewerkt) bij die ene missie amphibious assault ik kan die nie spelen er komt dan bij mij te staan "you need more practice underwater before you can start this mission" wat moet ik nu doen :blink: ik heb al bij de walktrough gekeken maar daar staat geen beschrijving bij :angry: Bewerkt: 5 februari 2005 door tom-missotten
The Godfather Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 dat betekent dat je meer "long-inhoud" nodig hebt. dus ga ff een paar keer onder water duiken....zodat je langer onder water kunt blijven
tom-missotten Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 dat betekent dat je meer "long-inhoud" nodig hebt.dus ga ff een paar keer onder water duiken....zodat je langer onder water kunt blijven maar moet ik veel langer onder water kunnen blijven
The Godfather Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 ja, want voor die missie "amphibious assault" moet je lang onder water blijven.... dus ga terug naar Woozie als je ongeveer op de helft zit met je long inhoud succes
tom-missotten Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 (bewerkt) heb die cheat gebruikt namelijk deze oneindig longcapaciteit maar die helpt niet in deze missie :angry:TE] Bewerkt: 5 februari 2005 door tom-missotten
Renne Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Je gaat hem dus moeten doen zonder cheats. IN een kwartiertje zwemmen heb je al veel long-inhoud
sgt.ugly Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Toch is het aan te raden dat je 100% longinhoud hebt. Kun je ook eens mis zwemmen of ergens blijven hangen als er een boot boven je vaart.....
tom-missotten Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Toch is het aan te raden dat je 100% longinhoud hebt. Kun je ook eens mis zwemmen of ergens blijven hangen als er een boot boven je vaart..... hoe bedoel je
The Godfather Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 als je 100% long inoud hebt kun je langer onder water blijven...anders moet je constant lucht happen.....want tijdens die missie patrouilleren er van die bootjes.
tom-missotten Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 oke iedereen die me heeft geholpen is erg bedankt
Silverwing Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Anders doe de cheat van long capacity en ga dan onder water zwemmen. Dan gaat je long capacity naar boven. Dan hoef je gewoon lang onderwater te blijven tot dat je metertje vol geraakt.
The Godfather Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 paar berichten ervoor typte hij dit heb die cheat gebruikt namelijk deze oneindig longcapaciteitmaar die helpt niet in deze missie
tom-missotten Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Anders doe de cheat van long capacity en ga dan onder water zwemmen.Dan gaat je long capacity naar boven. Dan hoef je gewoon lang onderwater te blijven tot dat je metertje vol geraakt. werl die cheat heb ik gebruikt maar haalt niks uit hoor maar toch bedankt
The Godfather Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 ik stel voor om het topic met rust te laten vanaf nu....anders komt de sloten maker langs :lol:
Recommended Posts