Jump to content

Randen van de Stad


Jozz

Recommended Posts

Van alle GTA's vond ik de rand in GTA3 nog het best, ik vind het niet zo heel erg leuk als het op een eiland ligt, omdat dat een beetje nep aanvoelt. Dus ik hoop dat het dus net zoals in GTA3 is, dat je in de verte bergen ziet liggen (Niet de skyline van de verdere stad, want dan heb je weer het gevoel dat je niet de hele stad kunt bezoeken, wat niet bij het GTA gevoel past) en dat er wel een verbinding is van de stad naar het vaste land, maar die je niet kan gebruiken. Zoals de Tunnel in GTA3, met daarbij de steile bergen die je niet kon beklimmen. Da's beter dan een onzichtbare muur. Maar dat wordt natuurlijk wel lastig allemaal, aangezien je wel kan vliegen. Voor vliegtuigen moet er dan wel een soort onzichtbare muur zijn, dat je weer wordt teruggetrokken ofzo.

Maar het zal wel weer een eiland zijn inderdaad.

Dat zou misschien wel het beste gevoel geven, maar als je met een helicopter die kant op vliegt zal je toch op de een of andere manier niet verder moeten kunnen. En een realistische oplossing daarvoor zie ik niet.

Dus eilanden is het makkelijkste, zoals de kaart ook suggereert. Maar zeker weten kan je nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sanfuck

    4

  • studio dewolf

    4

  • Little Jacob

    4

  • Kai-ShockWave

    4

Ik denk dat er gewoon een dikke olifant ligt waar niemand langs kan -_-
Neeh, alles wijst erop dat Rockstar de hele aarde heeft nagemaakt, geen onzichtbare muren dus! Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Trieste samenvatting van dit topic:

1 Vraag

2 Serieuze antwoorden

1 Poging tot discussie

7 Herhalingen van eerder gegeven antwoord

1 Modgedrag (verwijzing naar een ander topic)

2 Reacties op modgedrag

1 Pure spam

3 Humoristisch bedoelde opmerkingen

Da's minder dan 25% zinvolle posts,

Iets om 's een keer bij stil te staan voor je reageert.

EDIT: Deze post brengt het zinvolle percentage trouwens weer net iets boven de 25%.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, op simpele vragen als ze eenmaal beantwoord zijn valt er niet veel meer zinnigs te posten in dit topic.

Gewoon slotje op gooien want dit topic heeft toch geen echt nut meer in mij ogen. ;)

Misschien idee topic te starten: Stel hier je kleine vragen over GTA IV ?

Zouden dit soort vragen allemaal in kunnen:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=72189

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=72011&st=0

Deze dan natuurlijk ook.

Bewerkt: door Sander
Link to comment
Delen op andere websites

En nog een dictoriale post wijziging die moet je ook niet vergeten(op je teentjes getrapt soms?)

Overigens is het volgens mij onderhand wel bekend dat het om meerdere eilanden gaat en de rest omheen zal wel gewoon zee zijn, net zo als in sanandreas dat je best ver kan vliegen maar op een gegeven moment word je dan volgens mij automatisch omgedraaid dat is wat ik me er van kan herinneren, er is hier geen realischte manier voor te bedenken aangezien ze anders de hele aarde moeten namaken (mischien een optie voor het jaartal 2020 als we inmiddels zijn aanbeland bij de PS6 en de XBOX 3600

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat mij nou mooi lijkt? Geen eilanden maar LAND eromheen dat welliswaar niet toegankelijk is maar wat het wel realistischer maakt. Bijvoorbeeld bos,grasland met een paar snelwegen,rails naar het einde. Maar dat einde zal je niet kunnen bereiken vanwege het je-gaat-te-ver-waarschuwing-en-als-je-nog-verder-gaat-neemt-je-health-af. We kennen het van Battlefield en de meest recente titel Frontlines.

Dat maakt het meteen een stuk realistischer.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat mij nou mooi lijkt? Geen eilanden maar LAND eromheen dat welliswaar niet toegankelijk is maar wat het wel realistischer maakt. Bijvoorbeeld bos,grasland met een paar snelwegen,rails naar het einde. Maar dat einde zal je niet kunnen bereiken vanwege het je-gaat-te-ver-waarschuwing-en-als-je-nog-verder-gaat-neemt-je-health-af. We kennen het van Battlefield en de meest recente titel Frontlines.

Dat maakt het meteen een stuk realistischer.

Jah maar ik denk dat je dan het probleem krijgt dat mensen gaan zeuren dat ze het jammer vinden dat ze op die plek niet kunnen komen, terwijl rockstar veel tijd daaraan besteed heeft om het te maken. En nu is het voordeel dat je er gwn met een boot omheen kan varen, zodat je er bv sneller bent (met speedboot) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat mij nou mooi lijkt? Geen eilanden maar LAND eromheen dat welliswaar niet toegankelijk is maar wat het wel realistischer maakt. Bijvoorbeeld bos,grasland met een paar snelwegen,rails naar het einde. Maar dat einde zal je niet kunnen bereiken vanwege het je-gaat-te-ver-waarschuwing-en-als-je-nog-verder-gaat-neemt-je-health-af. We kennen het van Battlefield en de meest recente titel Frontlines.

Dat maakt het meteen een stuk realistischer.

Jah maar ik denk dat je dan het probleem krijgt dat mensen gaan zeuren dat ze het jammer vinden dat ze op die plek niet kunnen komen, terwijl rockstar veel tijd daaraan besteed heeft om het te maken. En nu is het voordeel dat je er gwn met een boot omheen kan varen, zodat je er bv sneller bent (met speedboot) ;)

Ja maar ze kunnen ook een brug maken naar de rest van dat land dan kan jij er met je speedboot gewoon onder de brug door (probleem opgelost)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat mij nou mooi lijkt? Geen eilanden maar LAND eromheen dat welliswaar niet toegankelijk is maar wat het wel realistischer maakt. Bijvoorbeeld bos,grasland met een paar snelwegen,rails naar het einde. Maar dat einde zal je niet kunnen bereiken vanwege het je-gaat-te-ver-waarschuwing-en-als-je-nog-verder-gaat-neemt-je-health-af. We kennen het van Battlefield en de meest recente titel Frontlines.

Dat maakt het meteen een stuk realistischer.

Jah maar ik denk dat je dan het probleem krijgt dat mensen gaan zeuren dat ze het jammer vinden dat ze op die plek niet kunnen komen, terwijl rockstar veel tijd daaraan besteed heeft om het te maken. En nu is het voordeel dat je er gwn met een boot omheen kan varen, zodat je er bv sneller bent (met speedboot) ;)

Als daar weinig tot niks is.. lijkt het niet dat mensen daarover gaan zeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat mij nou mooi lijkt? Geen eilanden maar LAND eromheen dat welliswaar niet toegankelijk is maar wat het wel realistischer maakt. Bijvoorbeeld bos,grasland met een paar snelwegen,rails naar het einde. Maar dat einde zal je niet kunnen bereiken vanwege het je-gaat-te-ver-waarschuwing-en-als-je-nog-verder-gaat-neemt-je-health-af. We kennen het van Battlefield en de meest recente titel Frontlines.

Dat maakt het meteen een stuk realistischer.

Jah maar ik denk dat je dan het probleem krijgt dat mensen gaan zeuren dat ze het jammer vinden dat ze op die plek niet kunnen komen, terwijl rockstar veel tijd daaraan besteed heeft om het te maken. En nu is het voordeel dat je er gwn met een boot omheen kan varen, zodat je er bv sneller bent (met speedboot) ;)

Ja maar ze kunnen ook een brug maken naar de rest van dat land dan kan jij er met je speedboot gewoon onder de brug door (probleem opgelost)

Dan is het alsnog een eiland xD

Link to comment
Delen op andere websites

een grote snelweg naar de rest van amerika zou wel tof zijn. en dan een bord wegens werkzaamheden is deze weg niet betreedbaar .. klaar ^_^ maja het worden wss toch eilanden hoor. Tis Manhattan.. enigste vaste deel is new jersey dan

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe stel je voor dat heli's worden tegengehouden bij die brug, of boten ?

Waar leid zo'n brug naartoe ?

Ik ben in ieder geval geen voorstander van een of andere onzichtbare muur.

Volgens mij is het maken van eilanden de meest geloofwaardige oplossing, en ook degene waar Rockstar telkens voor gekozen heeft, sinds de introductie van helikopters in GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij juist onrealistisch als je met een helikopter over die "steile bergen" probeert te gaan maar dat je niet verder kan door een onzichtbare muur. Maar idd in gta 3 was dat wel een goede oplossing omdat je toch niet kon vliegen, behalve met een dodo :puh: Mischien zoiets zoals in San Andreas, dat je de stad niet mocht verlaten door Officer Tenpenny. En als je dat wel deed kwam de politie achter je aan. En dat ze dan bijvoorbeeld achter die stijle bergen een klein stukje land maken en als je dus over die bergen/heuvels gaat dat je dan door bijvoorbeeld hydra's uit de lucht geschoten word. Maar toch lijkt mij het beste en realistische om gewoon een eiland te laten... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...