Jump to content

Randen van de Stad


Jozz

Recommended Posts

Voeg nog ff toe:

1 zeikgedrag crewopmerking

2 reacties op zeikgedrag crewopmerking

dank u

>>> Door Patrickw: Aangepast, ik zal je vergissing door de vingers zien :sigaar: <<<

Hoezo door de vingers zien? Een crewopmerking is heilig ofzo? Hij zei dat zijn opmerking nuttig was (omdat de percentage erdoor weer zou stijgen) en ik laat zo merken dat het totaal niet nuttig was

Al met al, vind het totaal geen vergissing

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sanfuck

    4

  • studio dewolf

    4

  • Little Jacob

    4

  • Kai-ShockWave

    4

En hoe stel je voor dat heli's worden tegengehouden bij die brug, of boten ?

Waar leid zo'n brug naartoe ?

Ik ben in ieder geval geen voorstander van een of andere onzichtbare muur.

Volgens mij is het maken van eilanden de meest geloofwaardige oplossing, en ook degene waar Rockstar telkens voor gekozen heeft, sinds de introductie van helikopters in GTA.

Jah dan krijg je zo'n effect met LCS :puh: Dat je als je met een boot vaart je opeens tegen een muur aan knalt :puh: (geldt hetzelfde bij heli's). Dan is het niet meer zo realistisch :puh:

En idd wat maakt het uit dat het eilanden zijn :puh: alsof je steeds bij de rand van gaat lopen om te kijken hoe mooi je in de verte kan kijken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit dat het om eilanden gaat hoor is wel de meest logische oplossing, maar het lijkt me nog leuker als ze de hele wereld maken lekker onrealischtish omdat te willen maar wie weet over 30 jaar ofzo,

Link to comment
Delen op andere websites

Jah dan krijg je zo'n effect met LCS :puh: Dat je als je met een boot vaart je opeens tegen een muur aan knalt :puh: (geldt hetzelfde bij heli's). Dan is het niet meer zo realistisch :puh:

En idd wat maakt het uit dat het eilanden zijn :puh: alsof je steeds bij de rand van gaat lopen om te kijken hoe mooi je in de verte kan kijken :duh:

Boven open zee (voor boten en heli's) zoals b.v. in VC vind ik Zo'n onzichtbare nog niet zo'n probleem, maar bij en brug of boven land heb ik er wel problemen mee. Daarom vind ik de eilanden oplossing beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah dan krijg je zo'n effect met LCS :puh: Dat je als je met een boot vaart je opeens tegen een muur aan knalt :puh: (geldt hetzelfde bij heli's). Dan is het niet meer zo realistisch :puh:

En idd wat maakt het uit dat het eilanden zijn :puh: alsof je steeds bij de rand van gaat lopen om te kijken hoe mooi je in de verte kan kijken :duh:

Boven open zee (voor boten en heli's) zoals b.v. in VC vind ik Zo'n onzichtbare nog niet zo'n probleem, maar bij en brug of boven land heb ik er wel problemen mee. Daarom vind ik de eilanden oplossing beter.

Mij maakt het ook niet echt uit, gaat mij toch meer om de stad zelf dat zal het grootste deel zijn van het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij best wel wat uit , het zou zeker niet zo moeten zijn dat er opeens een zwart gat is :puh: Maar dat komt toch niet. Bij san andreas hadden ze het goed opgelost.

Maar het is wel raar dat NY opeens een eiland is..

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

ach ja who cares als ze die stukken stad weer gaan op laten doemen naargelang je vooruitgang in de storyline dan kunnen ze best die stopborden gebruiken zoals in Sa. Ja, die eilanden moeten gwn ik haat het als ik tegen een onzichtbare muur opbots :duh:

ps:offtopic: in sa hebbek ens met een trein geprobeerd van san fierro naar las venturas te rijden terwijl dat nog niet kon volgens storyline en ik dacht dat ik pattapoef tegen de stopborden ging opbotsen maar dat bleef uit m'n trein stopte gwn en dat vinnek tot op een bepaald niveau wel kunnen.

games zijn niet real life spijtig genoeg want als ze dat kunnen doen amaai !

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit dat het om eilanden gaat hoor is wel de meest logische oplossing, maar het lijkt me nog leuker als ze de hele wereld maken lekker onrealischtish omdat te willen maar wie weet over 30 jaar ofzo,

zou tog kunnen gta op google earth spelen XD

mar who cares als je al door heel de wereld kan lopen mar dan vind ik zelf dat ze niet met dat je politie achter je aan heb vond ik altijd zo irri

Bewerkt: door nljesse
Link to comment
Delen op andere websites

Het worden warschijnlijk weer eilanden.

Maar ze konden Liberty City toch tussen een landschap zetten, maar als je buiten de grenzen vliegt word je echt gebombardeerd met politie, raketten, tanks,... zodat je gewoon niet ver geraakt

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe stel je voor dat heli's worden tegengehouden bij die brug, of boten ?

Waar leid zo'n brug naartoe ?

Ik ben in ieder geval geen voorstander van een of andere onzichtbare muur.

Volgens mij is het maken van eilanden de meest geloofwaardige oplossing, en ook degene waar Rockstar telkens voor gekozen heeft, sinds de introductie van helikopters in GTA.

Misschien is er een groot magnetisch-veld aanwezig waardoor elk voertuig die deze stralen doorkruist word verbrand tot as, en doordat de neutronen protonen worden in je lichaam je al eerder dood bent :D ....

Met Rockstar weet je nooit :D

Bewerkt: door OG-J
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het zal niet GTA world komen want het is heel moeilijk en te veel werken voor alle gebouwen namaken. Mijn droomgame is ook GTA world en GTA met tornado enzo.

wie weet wat er de komende jaren gaan gebeuren misschien dat robots spellen gaan maken en dan foto,s maken op een satteliet en dat ze die foto dan weer kunnen gebruiken in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal goed mogelijk en wie weet maken die robots andere, sterkere en slimmere robots, en worden ze zelfbewust en proberen ze de hele mensheid uit te roeien..... (Waar heb ik dit nog eens gezien? :D )

Bewerkt: door OG-J
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...