Jump to content

Randen van de Stad


Jozz

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sanfuck

    4

  • studio dewolf

    4

  • Little Jacob

    4

  • Kai-ShockWave

    4

GTA world zal heel zwaar spel zijn. 1 stad is al moeilijk genoeg en er zijn zo veel steden dus de kans is heel klein.

Ja best hé, zo precies dat ze voor 2020 een GTA spel kunenn maken met heel de wereld ter beschikking :D

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal goed mogelijk en wie weet maken die robots andere, sterkere en slimmere robots, en worden ze zelfbewust en proberen ze de hele mensheid uit te roeien..... (Waar heb ik dit nog eens gezien? :D )

hou alsjeblieft op met deze enge praat haha :D

Link to comment
Delen op andere websites

Van alle GTA's vond ik de rand in GTA3 nog het best, ik vind het niet zo heel erg leuk als het op een eiland ligt, omdat dat een beetje nep aanvoelt. Dus ik hoop dat het dus net zoals in GTA3 is, dat je in de verte bergen ziet liggen (Niet de skyline van de verdere stad, want dan heb je weer het gevoel dat je niet de hele stad kunt bezoeken, wat niet bij het GTA gevoel past) en dat er wel een verbinding is van de stad naar het vaste land, maar die je niet kan gebruiken. Zoals de Tunnel in GTA3, met daarbij de steile bergen die je niet kon beklimmen. Da's beter dan een onzichtbare muur. Maar dat wordt natuurlijk wel lastig allemaal, aangezien je wel kan vliegen. Voor vliegtuigen moet er dan wel een soort onzichtbare muur zijn, dat je weer wordt teruggetrokken ofzo.

Maar het zal wel weer een eiland zijn inderdaad.

Ik heb er ook een hekel aan als ik keihard rijd en plotseling staat daar een ontzichtbare muur waar je tegen aan bots, terwijl de stad daarachter nog doorgaat.

En omdat het gebaseerd is op New York hoeft het niet het zelfde te zijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...