Biocount Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Heb ff snel een nieuwe signature gemaakt: Een Cijfer en kritiek waar ik iets mee kan is welkom. Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Redelijk... maar er mag wel iets meer kleur in 7/10 Voor de rest is het wel mooi P.s Doe dat tekentje van 'Playstation Network' weg, dat lijkt nergens op Swiggers Bewerkt: 5 april 2008 door swiggers Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Bijna helemaal wit. Beter volgende keer kleur bijdoen. De map is goede idee. Logo en naam is mooi. Maar grootste minpunt is geen kleur. 7,1/10 Als je hebt veranderd dan zou je misschien 8/10 krijgen of meer. Reageren
Biocount Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Oke bedankt, Zal vanavond of morgen is met kleur doen. Jullie hebben gelijk, maar wou zo iets maken zonder kleur. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ach, het heeft wel wat Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik vind de stijl juist heel mooi. Alleen mag het wel wat zwarter. Nu is het meer grijs. Het PlayStation Network past er dan weer niet bij. Heeft ook niet zo veel met de sig te maken lijkt me. Alleen die map van GTA IV staat er zo los bij. Die kan je beter weglaten. En dan de sig wat minder breed maken. De tekst past wel goed bij je sig, en staat ook goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.