Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ,dit is me eerste battle :puh: Dat komt omdat ik dit forum nauwelijks ken ^^ en nog maar een klein 5 daagjes Photoshop.

Onderwerp: BadboYs

Soort design: Signature

Size design: Max 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: ZSM !! Ik post hem al.

Opmerking: Je mag C4D gebruiken + border :)

Hier is mijne :

unknownsignaturewq3.jpg

Speciaal voor deze battle gemaakt ,wou het eens uittesten.

Wie wil ? :)

Geplaatst: (bewerkt)

AANGENOMEN! ^_^

Ik lever hem z.s.m. in ;)

Edit: Hannewasco was precies 17 seconden sneller :7

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Ok hannes, je mag je sig posten :) Dan laten we de andere stemmen (zo gaat het tog hé ?)

Geplaatst:

De anderen mogen nu inderdaad enkele dagen stemmen. ;)

Be4sT

unknownsignaturewq3.jpg

Hanneswasco

greengoblinsigpngka6.png

Veel succes! :tu:

Geplaatst:

Be4sT

Jou'n signature wil je niet in het donker zien omdat hij kinderen van onder de 5 het stuipen op het lijf jaagt...

Dat donkere effect is wel mooi maar wel iets té... De achtergrond vind ik er wel mooi bij... Toch vind ik de signature totaal niet erg mooi... Dat kan komen omdat het gewoon niet bij mij past...

Cijfer is 6,5/10

Hannewasco

Ik vind de render mooi! De render is niet meer van deze tijd maar jij hebt wel bewezen dat dat geen ene moer uitmaakt als je hem in een signature zet, in jou'n geval... De render is goed ingeblend en de tekst vind ik ook mooi bij de achtergrond... Ook vind ik de effecten op de achtergrond erg mooi en de outer-glow maakt het helemaal af!

Ik kan niet minder geven dan een 10!

Mijn stem gaat Hannewasco

Geplaatst:

ik ben het met je eens hackman

beast ik vind dat je een 7,10 verdient

hanneswasco dit noem ik perfectie 10,10

Geplaatst: (bewerkt)

Be4sT

Comment: De achtergrond is aardig gelukt al mochten er wel wat meer effectjes in. Ook de render vind ik een beetje simpel maar je hebt er wel wat om heen gedaan en toegevoegd. Wel past hij niet echt bij de achtergrond en vind ik hem een beetje lelijk. Het kan aan mij liggen maar een andere render was mooier geweest. Wel kan ik zien dat je er je best op gedaan hebt en je hem laat uitsteken. Verder vind ik je tekst van prima kwaliteit. Je hebt een prima font uitgekozen en ook de kleur is redelijk goed. Verder heb je hem laten spiegelen en dat komt ook erg mooi tot zijn recht als je er goed op let. Jammer genoeg zie ik geen border en dat had de sig ook wat mooier gemaakt.

Rate: 7.8

Hanneswasco

Comment: Om te beginnen vind ik je achtergrond van hoge kwaliteit. Je hebt er de nodige effecten in gedaan en vooral bij de render heb je het extra op laten vallen. Toch had je links beneden nog iets kunnen doen, misschien zoals je bovenaan had gedaan maar of het er dan mooier uitziet is dan nog maar de vraag. Je tekst ziet er verzorgd uit en ook hier is de font goed uitgekozen. Verder heb je een kleine border rond je sig en dat mag van mij wel wat dikker. De kleur is daarentegen wel weer goed en laten we daarbij aan het einde komen van de rate.

Rate: 9.4

Stem: Hanneswasco

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Hanneswasco! Hiermee kom je in de ranking op 2 punten.

Be4st, helaas, volgende keer beter.

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...