Sjorszzz Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hallo, Als ik mijn computer opstart dan kom het msn venster er ook steeds te staan en nog veel meer onzin. Weet iemand hoe je kunt instellen dat dit niet meer gebeurd? Alvast bedankt Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Dit heb ik ook Dit is echter heel erg raar. Mijn Msn start altijd vanzelf op als ik de computer aanzet. Dit is dus ook bij jou het geval. Ik zou het niet weten wat je er aan kunt doen. Hooguit een andere versie van MSN downloaden. Als het goed is heb jij MSN 8.0 ? Dit had ik ook, ik had toen meteen versie 7.5 gedownload. Een iets oudere versie, maar hier kreeg je geen problemen mee. Hier kun je versie 7.5 downloaden : >>>Klik<<<. Er is inmiddels ook al MSN 8.5 uit. Misschien dat je dit kunt proberen ? Hier is de link: >>>Klik<<<. Succes verder Swiggers Bewerkt: 5 april 2008 door swiggers Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hmmm ik had msn 8.5 al. | Maar je moet het kunnen instellen heb ik wel eens gehoord Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hmmm ik had msn 8.5 al. |Maar je moet het kunnen instellen heb ik wel eens gehoord Klopt het moet kunnen, maar hoe ? Ik kan je alleen dat aanraden wat ik hier boven heb gezegt. Meer kan ik je helaas niet helpen.P.s Jij bent de eerste die zo dicht bij mij in de buurt woont. Jij in Doetinchem en ik in een dorpje vlak bij Reageren
Jay; Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Bij het begin venstertje van je msn (voor je inlogt of nadat je bent afgemeld) heb je verschillende vierkantjes die je aan of af kan vinken. Als het goed zie je ergens onderaan "automatisch aanmelden" staan. Vink dit vierkantje af en als het goed is moet je msn pas gestart zijn als je hebt ingelogd. Edit: Vergissing dan, sorry daarvoor. Heb het even verward met een andere optie. Zie post van Woetsha voor nadere uitleg. Bewerkt: 5 april 2008 door Jay; Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Bij het begin venstertje van je msn (voor je inlogt of nadat je bent afgemeld) heb je verschillende vierkantjes die je aan of af kan vinken. Als het goed zie je ergens onderaan "automatisch aanmelden" staan. Vink dit vierkantje af en als het goed is moet je msn pas gestart zijn als je hebt ingelogd.Nee, !! Dit klopt niet !! Dit heeft er niets mee te maken. Als wij tweeën de PC aanzetten dan ben je meteen al online op msn. Terwijl je normaal eerst je wachtwoord of iets dergelijks in moet vullen.Dus nu hebben we nog geen antwoord Ik heb in iedergeval 7.5 Gedownload deze versie is prima, en heeft geen problemen Bewerkt: 5 april 2008 door swiggers Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Even beter uitleggen... Open MSN Messenger, druk dan bovenaan op Extra vervolgens druk je op Opties... Nu krijg je normaal gezien een venster met allemaal instellingen. Druk dan in het rechtermenu op Algemeen, daar kan je instellen dat MSN niet moet opstarten met Windows en ook dat je geen MSN Vandaag meer wenst te ontvangen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Even beter uitleggen...Open MSN Messenger, druk dan bovenaan op Extra vervolgens druk je op Opties... Nu krijg je normaal gezien een venster met allemaal instellingen. Druk dan in het rechtermenu op Algemeen, daar kan je instellen dat MSN niet moet opstarten met Windows en ook dat je geen MSN Vandaag meer wenst te ontvangen. Eindelijk een antwoord. Ik heb nu 8.0 gedownload en het werkt !!Ik heb zojuist op Extra gedrukt en dan op Opties en dan op Algemeen En 'Msn Automatisch aanmelden bij Windows activering' heb ik uitgevinkt. Het werk dus Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Sorry maar je begrijpt me verkeerd denk ik, ik bedoel niet dat automatich aan meld en ingelogd bent. Maar het aanmeld venster komt er gewoon voor te staan met opstarten. Maar dit zal dan denk ik ook wel zo op te lossen zijn toch? En hoe kun je dan ook al die andere onzin zoals reclame weg halen bij het opstarten? Reageren
The Wizard Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Even beter uitleggen...Open MSN Messenger, druk dan bovenaan op Extra vervolgens druk je op Opties... Nu krijg je normaal gezien een venster met allemaal instellingen. Druk dan in het rechtermenu op Algemeen, daar kan je instellen dat MSN niet moet opstarten met Windows en ook dat je geen MSN Vandaag meer wenst te ontvangen. Als je dit ook even leest sjors12345 dan lukt het wel Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Hier nog even wat screenshots... >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Software.<<< Bewerkt: 6 april 2008 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.