js007 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik denk dat er wel een freeway in zit Dat kon je op die screen zien. dat hoeft niet presee een freeway te zijn hoor het kan ook een andere motor zijn de angel uit gta vice city leek ook op de freeway maar het was geen freeway. angel was dat niet in biker stijl van de gang een freeway is normaal niet bepaint Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 kun je dat even beter uitleggen ik snap je niet helemaal. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Hij bedoelt dat de angel een freeway is maar dan in andere kleur, en met tassen. zodat het in die biker stijl is Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 oke ik snap het. maar het is nog steeds niet zeker of dit een freeway is op die trailer. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 jawel rockstar heeft het zelf gezegd Reageren
-IV- Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ikzelf heb al 2 soorten freeway-modellen gezien op screen's en video's. Die grijze zware harley-achtige freeway en het chopper-model, die staat ergens op een screen waar Nico onder een brug kwam gereden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.