Juwayri Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Hallo, Ik wil graag een car/bike aan een object (zoals een autowrak) maken en er dan mee kunnen rijden. Hoe doe ik dit? En wat als het meerdere objecten zijn? Reageren
nick5556 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 hmm als je een autofrak op een trailer kan krijgen is het mss mogelijk.. ik zou anders geen manier weten Reageren
Diito Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Hallo,Ik wil graag een car/bike aan een object (zoals een autowrak) maken en er dan mee kunnen rijden. Hoe doe ik dit? En wat als het meerdere objecten zijn? Er zijn wel auto's die zwaar beschadigd zijn, dat zijn de auto's ( ID 605, 604 ) Reageren
Juwayri Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Nee, Het gaat mij erom dat je een voertuig aan een object plaatst en dat object dan doormiddel van rijden met dat voertuig kunt verplaatsen. Bewerkt: 7 april 2008 door Juwayri Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Niet mogelijk denk ik omdat je je objecten saved (of zijn al gesaved) met bepaalde coördinaten Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 MoveObject ?? Ehm? Hij bedoelt ingame he.. Net als bij een Towtruck waar je een auto achter kan hangen Reageren
Juwayri Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Ik geloof dat jullie het niet helemaal snappen :S Hieronder de movies: >>Filmpje van BRO<< Bij: 3:10 Dit is dus wat ik precies bedoel! En deze is ook wel goed: Dit bedoelen Juwayri en ik:>>Filmpje van Simbad<< Ik hoop dat jullie het nu uit kunnen leggen! Bewerkt: 11 april 2008 door Juwayri Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Dit bedoelen Juwayri en ik:>>Filmpje van Simbad<< Reageren
nick5556 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 hmm kan je effe zeggen op welke minuut en welke sec enzo het zit?. das makkelijker zoeken Ik denk dat ik al zon idee heb Ik denk dat het de bedoeling is dat je bv een pickup hebt staan, in de laadtbak staan tonnen/dozen enzo en dat als je met de pickup rijdt dat de tonnen/dozen erachterin blijfe? beter kan ik het niet uitleggen.. een pickup is zon auto met een laadtbak erachter Reageren
Sandra Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik denk dat hij die haaien bovenop die boten bedoeld. Maar ik weet niet hoe dat gemaakt is. Misschien met een soort omgebouwde AttachObjectToPlayer ofzo Reageren
Remcconen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 hmm kan je effe zeggen op welke minuut en welke sec enzo het zit?. das makkelijker zoeken Ik denk dat ik al zon idee heb Ik denk dat het de bedoeling is dat je bv een pickup hebt staan, in de laadtbak staan tonnen/dozen enzo en dat als je met de pickup rijdt dat de tonnen/dozen erachterin blijfe? beter kan ik het niet uitleggen.. een pickup is zon auto met een laadtbak erachter Bijvoorbeeld die dolfijn op de boot: 0.28 Rijdende vrachtschip: 1.46 Dolfijnen onder water waar ze mee vaarden: 0.36 Infernus achter een andere auto: 0.59 Reageren
Juwayri Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Ik ben er al achter dat het met de funtie AttachObjectToPlayer is gedaan Dat had Sandra goed maar hoe werkt het nu dan? Bewerkt: 11 april 2008 door Juwayri Reageren
nick5556 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik ben er al achter dat het met de funtie AttachObjectToPlayer is gedaan Dat had Sandra goed maar hoe werkt het nu dan? http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer Reageren
Juwayri Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik ben er al achter dat het met de funtie AttachObjectToPlayer is gedaan Dat had Sandra goed maar hoe werkt het nu dan? http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer :S Gast daarvan ben ik erachter gekomen maar maak het maar eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.