Arjen Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2004 Klopt Bedankt, enne waar is de TXD dan voor? Voor de kleuren? Reageren
gabberheader Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Geplaatst: 7 mei 2004 Je moet het niet direct openen, maar klik op "bestand" (of File) en dan Import.en dan het dff file openen! Nu werkt het meestal wel Ja sorry, neem me niet kwalijk maar dat doe ik namelijk ook. Maar als ik dan een mens importeer dan doet ie het niet meer. Met een auto of tafel doet ie het wel. Maar hoe moet ik da een mens veranderen? Reageren
Blizard Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Geplaatst: 7 mei 2004 Als ik een file in de gta3.img wil plaatsen krijg ik access denied als ik iets wil verwijderen...access denied,man ik wordt er stront ziek van :blink: Reageren
gtaloser Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Geplaatst: 12 juni 2004 waar download ik inmg tool? Reageren
Joriz Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Geplaatst: 12 juni 2004 waar download ik inmg tool? Wat dacht je van GTAgames.nl Reageren
Sex_Rabit Geplaatst: 14 juni 2004 Rapport Geplaatst: 14 juni 2004 euhm als ik die dff en txd bestanden wil verwijderen is er een "dir file error! it might be in use" Het alleen lezen staat al af, ik weet echt nie wat ik moet doen:s Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2004 Uhm.. Welke map heb je alleen lezen uit gezet. Het moet de map zijn van GTA Vice City! Niet die van Rockstar Games of de "models map"... Reageren
Sex_Rabit Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Aaaah, het lukt! Hartelijk dank he! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.