Vercetti24 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb net real gta III mod gedownload en in het readme staat dat je iets moet verwijderen, maar ik heb geen idee welke files dat zijn . Hier is stukje van Readme: AFTER WIZARD'S END, PLEASE FINISH THE INSTALLATION BY DELETING TXD.IMG AND TXD.DIR FROM GTA3'S "MODELS" DIRECTORY!!! Kan iemand me helpen? Reageren
K.O. Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 In de \GTA3\models\ map, moet je de volgende 2 bestanden verwijderen: txd.img txd.dir Ik weet niet wat er allemaal precies verandert met die mod, maar als je het stukje wat jij typte gewoon leest, kun je toch alleen maar hierop uitkomen. Ofzo. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik weet hoe die files heten, maar ze staan in geen een folder van gta III . Ik heb alle folders grondig doorzocht . Reageren
ikt Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik weet hoe die files heten, maar ze staan in geen een folder van gta III . Ik heb alle folders grondig doorzocht . Heb je een frisse GTA III installatie? Als dat zo is, hoef je niets te verwijderen. Reageren
K.O. Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik weet hoe die files heten, maar ze staan in geen een folder van gta III . Ik heb alle folders grondig doorzocht .Beter zoeken dan. Bij mij staan ze er echt. In de GTA3 'hoofdmap' staat een mapje genaamd 'models'. In deze map staan de 2 bestanden die je, volgens de readme, moet verwijderen. Ik heb geen idee of ikt gelijk heeft, ik heb de mod nooit zelf erin gehad. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ze staan wel en niet . Ik wou een mod inzetten dus open ik img tool en dan ga ik naar map models van gta III. Ik kijk en dan zie ik een van die bestanden die ik moest verwijderen (txd.img), maar gewoonlijk staan ze daar niet . Ik denk dat die tweede ook net zo "onzichtbar" is als txd.img . Ik heb echt goed gezocht Reageren
K.O. Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) ... Open Windows Verkenner of Deze Computer of wat dan ook. Ga naar de map waar je GTA3 hebt geïnstalleerd. Dan zie je zoiets: Dubbelklik op 'models' Nu zie je dit: Als deze bestanden er echt niet staan, dan heb je ze al verwijderd, óf ze zijn verborgen. Dat laatste lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar wie weet. Ga in dat geval (in de Verkenner) naar Extra > Mapopties > Tabblad weergave > 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' aanvinken > Toepassen/OK @ hieronder: Vista!? Geen idee Ik neem aan grotendeels hetzelfde. Bewerkt: 10 april 2008 door K.O. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hoe moet je dat doen met "de beste besturing programma ooit (Vista) "? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.