Yoram1000 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 De laatste loopt GTA SA soms vast op de PS2. Ik ben in een auto aant rijden en opeens is het beeld hele tijd hetzelfde en hoor je het gas geven nog. Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Hoor je dan ook gebots na een tijdje? want als dat zo is zit het beeld stil alleen het spel niet... Of hapert het geluid heel erg? Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 me ps2 maakt dan van die tik geluidjes ja , als je dat als bots bedoelt Reageren
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik bedoel met botsen als je met een auto ergens tegen aan knalt... Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik bedoel met botsen als je met een auto ergens tegen aan knalt... Nee , alleen hoor je de gas nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.