Jump to content

Countdown

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie wil voor mij een countdown maken? De eindtijd moet vandaag zijn om 15:00 uur. Hartelijk dank! ^_^

Zou je hem 13:00 uur in kunnen leveren ongeveer ;) De tekst moet zijn: Trailer 3 Hotel Golden Plasma.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Wie wil voor mij een countdown maken? De eindtijd moet vandaag zijn om 15:00 uur. Hartelijk dank! ^_^

Zou je hem 13:00 uur in kunnen leveren ongeveer ;) De tekst moet zijn: Trailer 3 Hotel Golden Plasma.

Ik kan er wel een voor je maken, maar het probleem is dat je op dit forum geen .swf bestanden mag afspelen (wegens virus e.d.).

Of heb je hem ergens anders voor nodig?

Geplaatst:

Ik kan er wel een voor je maken, maar het probleem is dat je op dit forum geen .swf bestanden mag afspelen (wegens virus e.d.).

Of heb je hem ergens anders voor nodig?

Ohw, ik wou hem in m'n handtekening zetten, maar dat kan dan natuurlijk niet :duh:

Kai-Shockwave wat doe je moeilijk? :duh:

SummerBase heeft een eigen Countdown site. Hiermee kun je je eigen Countdown maken.'

Klik hier voor de Countdown site

Op deze site kun je je eigen Countdown maken, netzoals wat ik in mijn handtekening heb.

Je kunt ook nog een andere Countdown in je handtekening zetten.

Dat is deze:

De code van deze Countdown ( Die je in je Handtekening kunt zettten ) kun je hier zien:

Klik hier

P.s ik heb er een voor je gemaakt. Je kunt ook nog andere kleuren hoor. Maar dat moet je zelf maar uitzoeken.:puh:

158.png

Deze kun je eventueel in je Handtekening zetten ;)

Succes verder !!

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Kai-Shockwave wat doe je moeilijk? :duh:

SummerBase heeft een eigen Countdown site. Hiermee kun je je eigen Countdown maken.'

Klik hier voor de Countdown site

Op deze site kun je je eigen Countdown maken, netzoals wat ik in mijn handtekening heb.

Je kunt ook nog een andere Countdown in je handtekening zetten.

Dat is deze:

De code van deze Countdown ( Die je in je Handtekening kunt zettten ) kun je hier zien:

Klik hier

P.s ik heb er een voor je gemaakt. Je kunt ook nog andere kleuren hoor. Maar dat moet je zelf maar uitzoeken.:puh:

158.png

Deze kun je eventueel in je Handtekening zetten ;)

Succes verder !!

Swiggers :cya:

Ughum, wie doet hier nou moeilijk xD. Hij vraagt om een countdown voor VANDAAG 15:00 en niet voor de release van GTA IV die jij geeft. En een countdown in een swf is mooier en past beter bij zijn trailer, daar vraagt hij om... beter lezen jij!

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...