gammie_ Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 ALs ik jou was zou ik maar beginnen met Freewebs. Daar zit ik nu ook aan te denken.... Nu heb ik FileZilla en PHPFusion gedownload (via Tutorail) ik volg alle stappen maar nu kan ik via FileZilla niet verbinden met mijn site... Ik krijg steeds een Error met: Disconnected from server... Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Download maar Smartftp dat is misschien wat makkelijker. Heb je deze gegevens in je email staan ? Ftp Name: De naam van je site.Ftp Username: Je gebruikersnaam. Ftp Password: Je wachtwoord. Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Bedankt voor jullie hulp, maar ik vind het toch nog zeer moeilijk Ik ga het op een ander moment nog eens rustig voor zitten. Want heb het deze weken behoorlijk druk i.v.m. met exames. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Wat je probleem met FTP betreft: dit had ik eerst ook bij funpic.org, maar naderhand bleek dat ik bij het control panel van mijn account (zul je bij byethost vast ook hebben) FTP nog moest aanzetten. Probeer dat dus eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.