Frank031195 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Help mij alsjeblieft, ik wil erg graag GTA SA:MP spelen. Alleen er is een probleem... De downgrader werkt niet er staat : This program cannot patch the installed version of GTA San Andreas because of the following reason : C:\PROGRAM FILES\ROCKSTAR GAMES\GTA SAN ANDREAS\gta_sa.exe: unknown version. Ik snap er niets van. Want mijn versie is V1.01 hij moet naar V1.0 om GTA SA:MP te spelen toch? Ik weet ook niet wat voor versie van EU OF UK bijvoorbeeld. Ik heb geen idee. Alstjeblieft, help mij.. Ik heb 1 keer GTA SA:MP gespeeld bij mijn vriend te tof.. Alvast bedankt!! Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Heb je misschien een No-CD Crack gebruikt? Als je dat doet dan wil dat nog wel eens wat problemen opleveren bij het patchen. Verwijder hem eens en installeer hem opnieuw zonder No-CD Crack, patch hem nu met de patch en wie weet werkt het dan wel. Succes Reageren
Frank031195 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Heb je misschien een No-CD Crack gebruikt? Als je dat doet dan wil dat nog wel eens wat problemen opleveren bij het patchen. Verwijder hem eens en installeer hem opnieuw zonder No-CD Crack, patch hem nu met de patch en wie weet werkt het dan wel. Succes Hardstikke bedankt!! Topper! Ik zal het proberen bedankt. Van mij mag het slot erop!! Reageren
Frank031195 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb nu nog een fout. Als ik nu in een server wil, staar er : Wrong disc inserted. Please insert th CD/DVD Kan iemand mij nog een keertje helpen? Alvast bedankt! En dan nog.. Ik heb hem geprobeerd te patchen.. er stond (Ik weet zeker dat ik v1.01 heb) Nothing to do! The filer already updated. Ik snap er niets van.. Hij moet naar versie v1.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb nu nog een fout. Als ik nu in een server wil, staar er : Wrong disc inserted. Please insert th CD/DVD Kan iemand mij nog een keertje helpen? Alvast bedankt! En dan nog.. Ik heb hem geprobeerd te patchen.. er stond (Ik weet zeker dat ik v1.01 heb) Nothing to do! The filer already updated. Ik snap er niets van.. Hij moet naar versie v1.. Je GTA:SA is in ieder geval versie 1, anders meldt de patcher niet dat er niets meer hoeft te gebeuren. Het probleem is dat SA:MP jouw DVD rom kennelijk niet ziet. Kijk even of de single player wel gewoon werkt. Maak anders voorzichtig met een heel licht vochtig doekje je DVD schoon en kijk of er beschadigingen op zitten. Want dit kan ervoor zorgen dat je DVD niet meer te lezen is door je DVD speler. Reageren
Ymosky Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 En als je eerst een no-cd crack gebruikte zou ik die wel opnieuw gebruiken. Dat kan trouwens ook helpen als je cd beschadigd is of iets dergelijks. Volgens mij is het ook nog zo dat als je een no-cd crack gebruikt je de dvd NIET in de speler moet laten zitten maar SA spelen zonder de DVD erin. Tenminste,, zo was het bij mij. groetjes Ymosky Reageren
Frank031195 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) En als je eerst een no-cd crack gebruikte zou ik die wel opnieuw gebruiken.Dat kan trouwens ook helpen als je cd beschadigd is of iets dergelijks. Volgens mij is het ook nog zo dat als je een no-cd crack gebruikt je de dvd NIET in de speler moet laten zitten maar SA spelen zonder de DVD erin. Tenminste,, zo was het bij mij. groetjes Ymosky Ik heb gedaan wat je zij.. Het werkt niet. We zijn nu weer bij het begin: De patch zegt This program cannot patch the installed version of GTA San Andreas because of the following reason : C:\PROGRAM FILES\ROCKSTAR GAMES\GTA SAN ANDREAS\gta_sa.exe: unknown version. Weet iemand nog raad? Bewerkt: 14 april 2008 door Frank031195 Reageren
Frank031195 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik heb nu nog een fout. Als ik nu in een server wil, staar er : Wrong disc inserted. Please insert th CD/DVD Kan iemand mij nog een keertje helpen? Alvast bedankt! En dan nog.. Ik heb hem geprobeerd te patchen.. er stond (Ik weet zeker dat ik v1.01 heb) Nothing to do! The filer already updated. Ik snap er niets van.. Hij moet naar versie v1.. Je GTA:SA is in ieder geval versie 1, anders meldt de patcher niet dat er niets meer hoeft te gebeuren. Het probleem is dat SA:MP jouw DVD rom kennelijk niet ziet. Kijk even of de single player wel gewoon werkt. Maak anders voorzichtig met een heel licht vochtig doekje je DVD schoon en kijk of er beschadigingen op zitten. Want dit kan ervoor zorgen dat je DVD niet meer te lezen is door je DVD speler. Single Player werkt perfect. Maar ik heb de NO-CD crack wel gebruikt... Reageren
Frank031195 Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik heb nu nog een fout. Als ik nu in een server wil, staar er : Wrong disc inserted. Please insert th CD/DVD Kan iemand mij nog een keertje helpen? Alvast bedankt! En dan nog.. Ik heb hem geprobeerd te patchen.. er stond (Ik weet zeker dat ik v1.01 heb) Nothing to do! The filer already updated. Ik snap er niets van.. Hij moet naar versie v1.. Je GTA:SA is in ieder geval versie 1, anders meldt de patcher niet dat er niets meer hoeft te gebeuren. Het probleem is dat SA:MP jouw DVD rom kennelijk niet ziet. Kijk even of de single player wel gewoon werkt. Maak anders voorzichtig met een heel licht vochtig doekje je DVD schoon en kijk of er beschadigingen op zitten. Want dit kan ervoor zorgen dat je DVD niet meer te lezen is door je DVD speler. Single Player werkt perfect. Maar ik heb de NO-CD crack wel gebruikt... Kan iemand mij verder helpen ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Je moet de NO-CD crack verwijderen om de patch te kunnen gebruiken. Anders kan de patch niet instaleren. Heb je geen orginele CD, dan zit er niks anders op dan alleen singleplayer te doen. Reageren
Ymosky Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hoezo patchen.....? Als dat ding zegt "Nothing to do! The filer already updated." dan is het toch niet nodig Dus ik zou als eerste gewoon installeren + no cd crack. Dan samp installeren en kijken of je kunt spelen. Als dat niet het geval is, is volgens mij de juist volgorde: eerst SA installeren, dan patchen, en als laatste no cd crack. En als het helemaal niet meer lukt, download dan ergens v1.0 @GhostRider:, Alleen singleplayer spelen is geen optie he, booooring Reageren
Frank031195 Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Hoezo patchen.....? Als dat ding zegt "Nothing to do! The filer already updated." dan is het toch niet nodigDus ik zou als eerste gewoon installeren + no cd crack. Dan samp installeren en kijken of je kunt spelen. Als dat niet het geval is, is volgens mij de juist volgorde: eerst SA installeren, dan patchen, en als laatste no cd crack. En als het helemaal niet meer lukt, download dan ergens v1.0 @GhostRider:, Alleen singleplayer spelen is geen optie he, booooring Ik heb gedaan wat je zij. Alleen als ik SA:MP opstart server enz. Krijg ik het rockstar logo enz het gewone singleplayer scherm. Echt heel raar alles is wit enz. Weet iemand wat ik DAAR aan kan doen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik heb gedaan wat je zij. Alleen als ik SA:MP opstart server enz. Krijg ik het rockstar logo enz het gewone singleplayer scherm. Echt heel raar alles is wit enz. Weet iemand wat ik DAAR aan kan doen Dat betekend dat je V2/V1.1 hebt. Daarom moet je de downgrade patch gebruiken, die is vorige posts al gegeven. Probeer het eens met je ORGINELE .exe en dus niet de NO-CD versie, anders doet hij het niet. Reageren
Frank031195 Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik heb gedaan wat je zij. Alleen als ik SA:MP opstart server enz. Krijg ik het rockstar logo enz het gewone singleplayer scherm. Echt heel raar alles is wit enz. Weet iemand wat ik DAAR aan kan doen Dat betekend dat je V2/V1.1 hebt. Daarom moet je de downgrade patch gebruiken, die is vorige posts al gegeven. Probeer het eens met je ORGINELE .exe en dus niet de NO-CD versie, anders doet hij het niet. Ik heb iets raars geflikt. Ik heb een v1.0 .exe gedownload en in de map gezet waar hij is geinstalleerd. Raar genoeg werkt het nu. Tot dat ik in de server ben... Dan krijg ik deze foutmelding. Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Toevallig modificaties geïnstalleerd? Modificaties zijn dingen die het spel aanpassen, en als je dat doet werkt je spel dus niet meer. Om even op een rijtje te zetten wat mag en wat níet mag: Toegestaan .dff en .txd modificaties 'main.scm' aanpassingen [*]Niet toegestaan No-CD Crack en overige 'gta_sa.exe' wijzigingen 'handling.cfg' aanpassingen data-bestand aanpassingen Wat ik niet helemaal zeker weet is of de 'script.img' veranderd mag worden, maar er bestaat kans dat dat ook nog mag? Hoe dan ook, in het bovenstaande lijstje kun je dus zien welke modificaties (niet) toegestaan zijn. Verwijder die onder het kopje 'Niet toegestaan' en je spel zal werken (met de gedowngrade versie uiteraard!). Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.