Jump to content

Help mij please

Recommended Posts

Geplaatst:

Even ter aanvullig: .dff en .txd modificaties kunnen ook crash veroorzaken.

Heb ikzelf een keer gehad, sindsdien mod ik nooit meer :puh:

Maar,

Als ik het goed begrijp heb je alleen een .exe bestandje gedownload en dat in de plaats gezet van je originele?

Het lijkt mij dat dat niet echt gaat werken....

Verder zou ik echt niet weten, kun je niet ergens proberen gewoon een v1.0 dvd te krijgen? no-cd erover en je bent klaar.

btw, heb je wel verschillende andere servers ook geprobeerd?

Geplaatst:
Dat is eigenlijk alleen zo als je een auto ter grootte van een kart in een limousine verandert, waardoor je ook de .col bestanden aanpast. In de .col bestanden staan meende ik de vorm van de auto vastgelegd.
Geplaatst:
Toevallig modificaties geïnstalleerd? Modificaties zijn dingen die het spel aanpassen, en als je dat doet werkt je spel dus niet meer. Om even op een rijtje te zetten wat mag en wat níet mag:

• Toegestaan
    • .dff en .txd modificaties
    • 'main.scm' aanpassingen

[*]Niet toegestaan

• No-CD Crack en overige 'gta_sa.exe' wijzigingen
    • 'handling.cfg' aanpassingen
    • data-bestand aanpassingen

Wat ik niet helemaal zeker weet is of de 'script.img' veranderd mag worden, maar er bestaat kans dat dat ook nog mag? Hoe dan ook, in het bovenstaande lijstje kun je dus zien welke modificaties (niet) toegestaan zijn. Verwijder die onder het kopje 'Niet toegestaan' en je spel zal werken (met de gedowngrade versie uiteraard!). Succes :)

Noob mode v2.0 Toegestaan ?

Geplaatst:

Heb ikzelf een keer gehad, sindsdien mod ik nooit meer :puh:

Maar,

Als ik het goed begrijp heb je alleen een .exe bestandje gedownload en dat in de plaats gezet van je originele?

Het lijkt mij dat dat niet echt gaat werken....

Verder zou ik echt niet weten, kun je niet ergens proberen gewoon een v1.0 dvd te krijgen? no-cd erover en je bent klaar.

btw, heb je wel verschillende andere servers ook geprobeerd?

Jep.. werkt niet.. :N

Geplaatst:

Ik denk dat deze het probleem is. De nOObmode is meer een trainer, die worden niet toegestaan in SA-MP. Verdwijder nOObmode eens en probeer dan nog eens. ;)

Geplaatst:

Ik denk dat deze het probleem is. De nOObmode is meer een trainer, die worden niet toegestaan in SA-MP. Verdwijder nOObmode eens en probeer dan nog eens. ;)

Nochtans gebruik ik n00bmode en SA:MP tegelijk en ik heb geen problemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...