Drunkendonkey Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Hee mensen! Op 21 april komt er een open beta van Metal Gear Online in de japanse store! Als je mee wil doen moet je Hier eens kijken, deze pagina linkt door naar wat je allenmaal moet doen! Als er problemen zijn met het up-signen van de konami website stel ze hier want ik ben ook 20 min. bezig geweest met het zoeken Gr, drunken PS. dit werd gevonden door iemand op de sony forums Here's the deal, we're well aware of PS3 owners applying to subscribe to the MGS Online Beta which is currently limited to Japanese PSN account holders (i.e. Japanese residents), anyone subscribing with a PSN id which isn't registered from a Japanese PSN account will not be accepted into the program. However, we're also well aware that a large number of unscrupulous members have signed up for a Japanese PSN as well. Any member who has signed up to the Japanese PSN with fake or invalid details will be flagged at this point and their PSN accounts suspended pending further enquiries, in addition all beta members have to fill out an initial beta slip sent to their registered Japanese address. If they fail to return this beta slip, their access to the beta programme will become suspended.It is our effort to only offer beta testing to qualified individuals who can offer us quality assurances on the beta versions of any of our software. Members abusing this system will be reported to Sony (worldwide) and it will be our request that such accounts or sub accounts will be banned from participation in ANY beta program in future and in cases where information supplied is fraudulent access to the relevant PSN networks will also be restricted to them. Dit werd geschreven door konami dus oppassen geblazen! Ik ben niet aanspraakelijk voor het geblokkeerd worden van je japanse PSN acc. of andere problemen die zich kunnen voordoen. Bewerkt: 6 april 2008 door Drunkendonkey Reageren
M4X Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Inmiddels is Metal Gear Solid gereleased en het spel wordt door iedereen en alles de lucht in geprezen, ook Nederlandse sites hebben het spel inmiddels een paar 10'en gegeven. Waar de open beta bij sommige mensen nogal tegenviel schijnt de single player helemaal geweldig te zijn. Overal ter wereld hebben mensen vandaag geprobeerd een exemplaar te bemachtigen, en ik denk dat je blij mag zijn als je er één hebt. Zelf ga ik hem ook halen, aangezien ik van alle kanten hoor dat je echt weggeblazen wordt. Hideo Kojima Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.