sgt.ugly Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Speelde vanmiddag de laatste missie uit de storyline. Ik had het boek gelezen en daarin stond dat het heel moeilijk was. Het viel me tegen met hoeveel gemak je de laatste missie haalt. Ik denk dat er best wel missies zijn die flink moeilijker zijn dan End Of The Line! Tuurlijk is het wel een hele lange missie, maar als je de hele storyline zonder cheats hebt uitgespeeld dan denk ik dat je voldoende skills hebt om EOTL zonder problemen uit te spelen. op iedere verdieping heb je een armor en een health bonus. Desalniettemin een heel gaaf spel met een hele coole eindfilm. Nu verder voor de 100% score! In ieder geval iedereen bedankt van wie ik de tips kon gebruiken om de moeilijke missies door te komen! Reageren
Renne Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Ik hebt "the end of the line" in 2 keer uitgespeeld. Vond het te gemakkelijk!!! The wrong sides of the tracks vond ik veel moeilijker Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Ik heb End of the line ook van de eerste keer uitgespeeld. Ik heb San Andreas op 2,5 dagen uitgespeeld(met cheats)(door de hele dag door te spelen).Zonder cheats dee ik er een week over. Reageren
Pablo Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 EOL heb ik eerst de brandweer missies gedaan, fireproof geworden, want vond die branden blussen en schieten tegelijk wel pittig Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 die missie was toch niet zo moeilijk? haalde hem in 1 keertje Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 ik heb het toch wel een aantal keren over gedaan, zonder dat ik fireproof en gewoon 100 armor, maar uiteindelijk is het toch gelukt Reageren
Tmzom Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Zoals Og lock zei Is Wrong side of the tracks moeilijker jah... <_< toen ik het helemaal had uitgespeeld was ik overnieuw begonnen en nu kom ik niet verder als: HIgh StAkEs LoW riders... <_< Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben die er een beetje een leeg gevoel aan over hield. Tuurlijk, ik vond het een mooie missie met afwisseling (schieten, blussen, racen, timen om sweet op te vangen) maar er zijn meerdere missies die idd moeilijker waren. Neemt niet weg dat de game nog steeds top is toch? Reageren
pluutje Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) Vond de missie ook wel makkelijk naar verhouding met ander missies zoals wrong side of de tracks en andere waarvan ik de naam niet meer weet. Maar ik moet zeggen dat oo werkelijk alles in die missie zit achtervolgen schieten uit een auto, iemand oppikken van een auto en ga maar door. Heeft iemand ooit geprobeert om de missie te laten Failen als je in die Feltzer zit, Volgens mij is dat namelijk de ultime bulletproof car zoals de admiral van diaz in VC. (ikzelf heb het nog niet geprobeert omdat ik weer opnieuw begonnen ben) Bewerkt: 6 februari 2005 door pluutje Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 ik had di missie ok in 1 keer uitgespeeld maar ik vond het wel een met moopie tussefilkmkes :lol: Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 <_< ik snap iets niet, namelijk: wat jullie zo ontzettend moeilijk vinden aan Wrong Side of the Tracks?? :blink: dit is toch een kei makelijke missie, je moet inderdaad niet tegen de trein aan gaan rijden, en als je de missie voor de 2de keer doet weet je wat er waneer gebeurt!! maar desalniettemin is dit een dope game!! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 de missie End Of The Line vindt ik zelf ook tegen vallen. De eerste keer dat ik deze missie speelde gebruikte ik Cheats. En ik dacht dat het heel moeilijk zou zijn als ik geen Cheats gebruik. Maar toen ik later de missie weer moest doen en ik gebruikte geen codes had ik de missie in een keer gehaald. Dus het was dus een tegenvaller. Reageren
Pete-R Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik vond het ook best wel een makkelijke missie. Ik had hem in twee keer al gehaald. Ik had er eigenlijk wel meer van verwacht, want als je dan de missie: ,,Pier 69'' ziet enz. dan zijn dat toch wel wat moeilijkere missie's. Reageren
Revan Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik vond hem ook niet echt moeilijk die laatste missie.. Vond die ene missie op strand dat je moet Dansen zo F**** up Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 En yay ka boom-boom is ook veel gemakkelijker dan vermeld... in 1 keer gehaald Freek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.