Renne Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 <_< ik snap iets niet, namelijk: wat jullie zo ontzettend moeilijk vinden aan Wrong Side of the Tracks?? :blink: dit is toch een kei makelijke missie, je moet inderdaad niet tegen de trein aan gaan rijden, en als je de missie voor de 2de keer doet weet je wat er waneer gebeurt!! maar desalniettemin is dit een dope game!! Als je het voor de 2de keer speelt vond ik wrong sides of the tracks heel gemakkelijk. Maar in de eerste keer reed ik altijd voor de trein en er heel dichtop. Tot dat ik hier op het forum leezde dat dat slecht was. Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 EOTL is op zich wel een makkelijkere missie, maar is wel een hele goeie hekkensluiter. De laatste missie hoeft ook niet per se het moeilijkst te zijn, kijk maar maar VC. Maar VC's laatste was een baggere missie, en deze is wel leuk dus, ben wel tevreden met de laatste missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.