snakegamer Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Heey, Sweets Girl is een lastige missie vind ik zelf, er staan dan een stuk of 3/4 mannetjes met wapens op je te schieten die je moet killen, het lastige is, je kan ze niet in 1x doodrijden want als ik over ze heen rij dan leven ze nog. Daarna is het lastiger over ze heen te rijden omdat ze zich verspreiden je dus 1 persoon moet kiezen. Ook schieten ze me auto helemaal aan de vlammen. En als ik er dan uit ben kunnen ze me makkelijk neerschieten omdat ik dan nog weinig HP heb. Reageren
Donwell Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 In het begin is het inderdaad een lastige missie, maar als je het slim aanpakt is het zo gedaan. Zorg ten eerste voor voldoende wapens met bijbehorende munitie. Ten tweede moet je letten op je health; zorg dat deze vol is aan het begin, en eventueel al wat armor. Als je dit allemaal hebt, kun je het erop wagen. Neem een wagen, en rijdt met volle kracht over ze heen. Een zware ram overleven ze nooit. Na één keer overrijden ga je achter een klein muurtje schuilen, en probeer dan een aantal headshots uit te voeren. Het laatste stuk moet je gewoon focussen op de weg, en niet letten op je achtervolgers. Succes! Reageren
Jay; Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 In feite is tijd aan het begin van de missie niet zo een probleem. Zolang je maar snel een auto hebt om er naar toe te rijden en vanaf het begin al genoeg wapens, health en munitie bij je hebt. Als je eenmaal in de buurt bent van het pand kan je twee dingen doen. Of je gaat in één keer dwars door de gangleden heen met je auto of je zet hem een eindje verderop van de gangleden. Als je over ze heen wilt rijden is het handig om zo snel mogelijk uit je auto te stappen en te schuilen voor de mannen. Beschiet ze dan vanaf een muurtje zoals Donwell al zei en zorg dat ze niet te dichtbij je in de buurt komen. Zo werk je ze één voor één weg. Als je op afstand blijft, kom dan voorzichtig bij de gangleden in de buurt of wacht tot ze bij jou in de buurt komen en beschiet ze dan snel zodat je ze ook hier één voor één wegwerkt. Als ze eenmaal weg zijn ga je naar binnen en dan gaat de rest vanzelf. Waar je nog moeite mee kan hebben is het wegrijden met verschillende gangleden achter je aan. Zodra je de missie een paar keer hebt gedaan moet dit wel lukken en kijk goed wat de beste manier is om te rijden. Maak je de eerste keer een fout, zorg dan dat je die niet voor een tweede keer maakt. Veel succes! Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 deze is gewoon heel makkelijk bij de haven kun je een ak-47 vinden kijk maar op wikigta voor de exacte plaats en dan kun je ze van een afstandje neerschieten en dan moet je met een vierdeurs auto in de rode icoon gaan staan en moeten jullie weer naar huis. Reageren
snakegamer Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Het is me al gelukt, ik was via WikiGTA opzoek na wapens toen vond ik 10 handgranaten, die deden het altijd goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.