Jump to content

Samsung e900


Rullez

Recommended Posts

Beste

Ik ben al een tijdje van plan om een nieuwe mobiel aan teschaffen en aanstaande vakantie is het zover. Mijn ouders willen er een voor mij gaan kopen. Nou heb ik de Samsung e900 op het hoog. Kan MP3's afspelen enz enz.

Nou heb ik nog een paar vragen: Heeft de e900 uitbreidbaar geheugen?, Is het geluid bij muziek afspelen goed, Kan ik er knap mee filmen en foto's maken. En is hij gebruik vriendelijk.

Ik bedank jullie alvast heel erg.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

ik raad hem je af.

Ik weet niet precies wat je ermee wil gaan doen, maar...

Ik vind het een slechte camera, hij heeft wel uitbreidbaar geheugen met een microchip, het geluid is op zich wel goed, maar wel heel erg zacht.

Verder kan hij goed bellen en sms'en. ^_^

Maar ik vind hem die 150 euro niet waard. (dit heb ik er voor betaald, ik weet niet wat de prijs nu is).

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, opzich is het best een goeie mobiel, maar voor deze prijs kun je een véél betere telefoon krijgen. Tegenwoordig kun je 3,2 MP telefoons al krijgen voor plus minus 150, dus erg goed is het niet

Maar een slechte mobiel is het niet, maar ook niet echt een goeie voor deze tijd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er sowieso muziek mee afpselen dus goed geluid wil ik. Eventueel knappe foto's en films wil ik er ook nog meemaken. Ook moet hij uitbreidbaar geheugen hebben en natuurlijk gebruiksvriendelijk. DUs hebben jullie tips psot ze hier dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Knappe filmpjes zal je voor €150 niet echt kunnen maken vrees ik...

Als je foto's wilt nemen, de Sony Ericsson K800i heeft een 3 megapixel camera met autofocus etc. De Samsung D900i ook, maar de Samsung camera is net iets minder goed.

Voor muziek moet je een Sony Ericsson W810i nemen, die kost nu minder dan €150, krijg je een set oordopjes bij met heerlijke kwaliteit. De 2 megapixel camera is ook goed, stukken beter dan die van de E900.

Link to comment
Delen op andere websites

D900i is een goede keuze gezien je eisen.

Maar op verschillende site staan dat de batterij erg snel leeg is. Dus wat nou als ik dagelijks rond de 1 a 2 uur muziek luister. Betekend dit dan dat ik hem dagelijks moet opladen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als je rond de 1 á 2 uur muziek luistert, houd ie het wel uit, want op sommige plekken stond ook dat de k800i (mijn telefoon) een slechte batterijduur had. Uiteindelijk blijkt het enorm mee te vallen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als je rond de 1 á 2 uur muziek luistert, houd ie het wel uit, want op sommige plekken stond ook dat de k800i (mijn telefoon) een slechte batterijduur had. Uiteindelijk blijkt het enorm mee te vallen :)

En hoeveel geld ben ik dan aan die K800I kwijt met oordopjes en Mircro SD van 2GB...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, oordopjes krijg je als het goed is gewoon bij de telefoon, die in de meeste winkels 179,99 kost.

Een geheugenkaartje word volgens mij apart bijgeleverd, dus die krijg je er niet bij.

p.s. de k800i werkt niet met Micro SD, maar met Micro M2 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...