Jump to content

Samsung e900


Rullez

Recommended Posts

Voor de k800i..

Op Bol.Com - Telfort prepaid: Klik

Bij Belcompany - T Mobile prepaid: Klik

Of ga anders eens bij je lokale telecomwinkel langs. Soms hebben ze aanbiedingen of misschien kan de verkoper je een andere telefoon aanraden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Om nog even terug te komen op de Samsung D900i :D Die heb ik zelf nu 1 maand, en ben er zeer tevreden over hij kost nu 149,- euro bij de mediamarkt en dan heb je mooi wel een 3.0 megapixel foto camera.

Geluids kwaliteit heb ik over deze telefoon niks te klagen! Oja ik las trouwends ook over dat deze telefoons snel leeg raken, dit heb ik vooral de eerste 2-3 dagen last van gehad maar naarmate de dag vorderde werd juist het uithoudings vermogen van mijn batterij beter,(zal ongetwijfeld komen daardat zo'n telefoon net nieuw is) ik kan er nu zeker 2-3 dagen mee uithouden en ik luister er dagelijks wel een paar uur muziek op vooral als ik naar school moet fietsen! (mijn telefoon staat 24 uur per dag standby, en dan 2-3 dagen mee doen lijkt mij best netjes)

Btw: Geheugen is uitbreidbaar ik zelf heb nu een micro sd 2 gb :tu:

Nog een toevoeging: Ik wil als advies geven bestel nooit een telefoon maar ga naar een winkel, zo kun je altijd je telefoon even in het echt zien en voelen of je het echt wel wat vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een toevoeging: Ik wil als advies geven bestel nooit een telefoon maar ga naar een winkel, zo kun je altijd je telefoon even in het echt zien en voelen of je het echt wel wat vind.
Was ik ook zeker niet van plan hoor om te bestellen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...