lol1990 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 hey ik heb gta SA , maar ik zou graag weten hoe je die online speelt kan iemand mij ff uitlegge hoe ik het online kan spelen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Voor info hierover moet je even in dit topic kijken van Donwell. Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Met alle plezier 'Zo, dus jij wilt SA Online spelen. Dat kan. Ga naar deze site:>>>Klik<<< Klik links op Downloads. Dan krijg je dit beeld : Klik Klik op Mirror provided by littlewitey of op Mirror provided by Azer Je moet dan 1 van die 2 aanklikken ( Ik heb de bovenste gedaan ) Klik vervolgens op Uitvoeren en dan alles downloaden. Als je dat allemaal klaar hebt, dan moet je SA MP opstarten. Dan verschijnt er wit beeld. Boven in kun je je naam in voeren. Ondering klik je op Official je zult nu 8 servers zien. Klik er 1 van die 8 aan, en vervolgens klik je op Connet nu zal San Andreas Online/Multyplayer opstarten, en kun je online spelen !! P.s. Visser23 je was me voor Succes verder !! Swiggers Bewerkt: 6 april 2008 door swiggers Reageren
lol1990 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 als ik een server wil spele krijg ik een error ik moet een wachtwoord in type enz... ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Sommige serves zijn gelosten servers waar alleen mensen met het wachtwoord ervan in kunnen. Kijk dus naar serves waar géén slotje voor staat. dan moet je op die server klikken en dan op connect. Reageren
lol1990 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 maar moet je gta sa uitgespeeld hebbe voor online? Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Dan nog wordt er gevraagd om een wachtwoord en RCON wachtwoord. Dit gebeurd automatisch door SA-mp. Als er geen rood slotje voor de server staat, maar een groene, dan is hij inderdaad onbeveiligd. Als dat zo is kun je gewoon op 'Connect' klikken. Over die error: De oorzaak kan een verkeerde versie zijn, waardoor je niet kan modden. Kijk eens in het beginscherm, rechtsonderin. Het beginscherm is 't scherm waar je in komt als je net de intro hebt gehad, dus waar Options etc. staan. Staat er niks dan kun je modden, als er V1.01 of V2 staat kan je niet modden. Als je al niet eens in het beginscherm komt dan moet je zeker de patch gebruiken, kom je er wel in en er staat niks dan is er geen probleem met de versie. Als er wel iets staat, dan moet je ook de patch gebruiken. De patch kun je hier downloaden. Download hem, start hem op, en klik een paar keer op 'Next' totdat er gevraagd wordt om de locatie van installatie van jouw GTA San Andreas. Er zal al wel een locatie staan, maar dit is een standaard locatie die bij de installatie als standaard staat opgegeven. Zoek de locatie op middels de 'Bladeren...'-knop. Eenmaal gevonden kun je verder met het patchen, druk weer een paar keer op 'Next' en de patch doet z'n werk. Als hij klaar is moet je nog even op 'Finish' drukken, meende ik. Doe dat en je bent klaar. Reageren
El Condor Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 maar moet je gta sa uitgespeeld hebbe voor online? Nee, je kan gewoon SA online spelen. Uitgespeeld of niet Reageren
lol1990 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 1 laatste vraag er stond dat ik me moest registreren waar doe je dat dan???? Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Dat wisselt per server (laat staan dat sommige servers hier überhaupt aan doen). De meestgebruikte manier is via het commando /register [password] alleen sommige servers willen nog wel eens /register hebben, en dat je dan, los van het commando, nog eens in de chatbox je wachtwoord typt (dus zonder een commando of een symbool ervoor). Als je wilt weten welke methode(s) de server hanteert kun je eens het commando /commands, /cmds, /cmdhelp, /help of iets in die richting doen. Vaak verschijnt er dan wel een hulptekst in de chatbox. Succes Reageren
lol1990 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 tja maar ik ben pas nieuwe op gta san adreas op pc dus ik weet niet hoe alles werkt ik vind die chattbox ook niet :l Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 De chatbox open je door op 'T' te drukken. Typ je tekst, druk op 'Enter' en dan zal je bericht gestuurd worden. Reageren
lol1990 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 leuk het werkt allemaal ! maar hoe stap je bij iemand anders in de auto zonder die persoon eruit te gooie als passagier mee gaan? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 leuk het werkt allemaal !maar hoe stap je bij iemand anders in de auto zonder die persoon eruit te gooie als passagier mee gaan? Dat doe je door op de knop 'G' te drukken. Soms werkt het niet, dan moet je een paar keer op G drukken. Reageren
lol1990 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 yep nu snap ik het bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.