Simbert Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Het schijnt dat je een vliegticket kan kopen om naar een andere stad te vliegen maar ik heb geen idee hoe? Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Je gaat naar een vliegveld toe. Dan kan je het gebouw binnen lopen. Daar kan je zeggen naar welke stad je wilt. Ik weet dit dus niet meer zeker, kan iemand dit bevestigen? Reageren
El Condor Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ja, dit klopt, maar natuurlijk kun je zelf ook vliegen, zonder vliegticket voor het geval je het niet wist Reageren
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik wist niet dat dit kon, kan iemand goede uitleg daar over geven? Reageren
Jay; Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Aan de voorkant van het vliegveld heb je een zogenaamde "ticketmachine". Hier kun je tickets halen die ieder 500 euro kosten. Edit: Zelf vliegen is niet zo moeilijk. Als je de de Flying School missies hebt gehaald die later tijdens de storyline aan bod komen, kun je zelf legaal vliegen. Verder kun je ook vliegen zonder vliegvergunning door over het hek van het vliegveld te gaan en zelf een vliegtuig te stelen. Ook kun je met behulp van cheats een vliegtuig spawnen en er mee vliegen. Het kan op het begin vrij lastig zijn maar na een tijdje zul je het gemakkelijk kunnen. Besturing van onder andere vliegtuigen vind je hier. Bewerkt: 6 april 2008 door Jay; Reageren
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Bedoel je aan de ingang van het vliegveld? Dat ticket kopen? Reageren
Jay; Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Bedoel je aan de ingang van het vliegveld? Dat ticket kopen? Bij de Los Santos International Airport weet ik het niet zo gauw, ik dacht ergens aan de voorkant. Bij de Las Venturas Airport bevindt het zich vooraan bij de terminal aan je linkerhand. Bij de Easter Bay Airport is het aan de voorkant van het vliegveld. Vanaf de snelweg, de tweede weg rechts. Meer informatie vind je hier. Reageren
weci Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Maar kijk he, ik ben bezig met de snapshots te halen, maar er liggen er ook twee op het vliegveld van San Fierro... Maar het hek van San Fierro is hoger en ontoegankelijker dan dat van Los Santos... Weet iemand hoe ik wel op dit vliegveld kom (zonder vliegvergunning!!) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Pak een NRG-500 (vindplaats) en ga naar Unique Stunt Jump 13. Neem een goede aanloop en vlieg naar het vliegveld. druk 'Numpad 9' (Pc) snel in of doe de rechterstick naar voor (Xbox/PS2) om meer snelheid te hebben. Als de jump gehaald is ben je op het vliegveld. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 gewoon bij het vliegveld in de gele markering kopen waardoor je een ticket kan kopen Reageren
Basssss Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Maar kijk he, ik ben bezig met de snapshots te halen, maar er liggen er ook twee op het vliegveld van San Fierro...Maar het hek van San Fierro is hoger en ontoegankelijker dan dat van Los Santos... Weet iemand hoe ik wel op dit vliegveld kom (zonder vliegvergunning!!) Ga naar de ondergrondse garage van het vliegveld, rij door de gang helemaal naar de andere kant, daar kun je omhoog en bevind je je ergens midden op het vliegveld bij de verkeerstoren. Zet je auto (of moter) tegen het huisje aan en spring via de auto (of motor) op het dak, als je geluk hebt staat er achter het huisje een auto om over het vliegveld te kunnen rijden, zoniet, dan moet je lopen. Ver is het niet want op de plek van het huisje zit gelijk boven je hoofd één van de snapshots. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Maar kijk he, ik ben bezig met de snapshots te halen, maar er liggen er ook twee op het vliegveld van San Fierro...Maar het hek van San Fierro is hoger en ontoegankelijker dan dat van Los Santos... Weet iemand hoe ik wel op dit vliegveld kom (zonder vliegvergunning!!) Ga naar de ondergrondse garage van het vliegveld, rij door de gang helemaal naar de andere kant, daar kun je omhoog en bevind je je ergens midden op het vliegveld bij de verkeerstoren. Zet je auto (of moter) tegen het huisje aan en spring via de auto (of motor) op het dak, als je geluk hebt staat er achter het huisje een auto om over het vliegveld te kunnen rijden, zoniet, dan moet je lopen. Ver is het niet want op de plek van het huisje zit gelijk boven je hoofd één van de snapshots. Of eenvoudiger: zoek een hele grote vrachtwagen, parker die met de zijkant tegen de poort die nog niet opengaat, dan steel je een kleinere auto (een gewone) en die parkeer je met de zijkant tegen de vrachtwagen. Je springt op de auto, dan op de vrachtwagen en dan over het hekje Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Wat nog leuker is(je hebt meteen een motor op het Vliegveld): Pak een Packer, en jump over de packer met de motor het vliegveld op Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Speel gewoon Las Venturas vrij. Daarna kun je wel verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.