Jump to content

Savegame-Mods


Bossinkje

Recommended Posts

Hey iedereen

Ik had een vraagje

Heeft er iemand voor mij een Savegame voor Vice City met Auto-mods?

Ik snap namelijk helemaal niks van dat modden.

En dan het liefst ook een die best al ver in de Storyline.

Met Voorbaat Dank, Bossinkje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet veel verstand van modden. Maar volgens mij kan dat niet. Als hij missies heeft gedaan met mods. En je krijgt die savegame, staan die mod-bestandjes niet in jou Vice City bestanden. Als het goed is werkt het zo. Dit weet ik niet zeker. Een "ervaren modder" kan je hier meer over vertellen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Tieess heeft inderdaad gelijk. Als ik een Bugatti heb, en ik geef de savegame aan jou heb je geen mods erin, alleen m'n savegame. Het beste kun je een tutorial doorlezen van de IMG tool, die je overigens >>hier<< kunt download, en dan nog eens te proberen. De turorial vind je >>hier<<. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tieess heeft inderdaad gelijk. Als ik een Bugatti heb, en ik geef de savegame aan jou heb je geen mods erin, alleen m'n savegame. Het beste kun je een tutorial doorlezen van de IMG tool, die je overigens >>hier<< kunt download, en dan nog eens te proberen. De turorial vind je >>hier<<. ;)

Je kan savedgames gewoon gebruiken zolang je maar geen main.scm mod hebt geinstalleerd. Models en textures moeten geen probleem opleveren. Ik heb namelijk Vice City ook gemod en mijn neef kon mijn saved game ook op zijn ongemodde Vice City gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Tieess heeft inderdaad gelijk. Als ik een Bugatti heb, en ik geef de savegame aan jou heb je geen mods erin, alleen m'n savegame. Het beste kun je een tutorial doorlezen van de IMG tool, die je overigens >>hier<< kunt download, en dan nog eens te proberen. De turorial vind je >>hier<<. ;)

Je kan savedgames gewoon gebruiken zolang je maar geen main.scm mod hebt geinstalleerd. Models en textures moeten geen probleem opleveren. Ik heb namelijk Vice City ook gemod en mijn neef kon mijn saved game ook op zijn ongemodde Vice City gebruiken.

Dus als iemand mij een savegame geeft waarin hij een Ferrari heeft gezet,en ik download hem,dan kan ik hem ook zien??

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, warrock zei dat je de savegame wel kon gebruiken, hij zei níet dat je dan ook de mods had. Het gebruiken van de savegames wil nog wel eens problemen opleveren, alleen als je een 'main.scm' aanpassing maakt. In de 'main.scm' staan je missies, en je kan niet missies uit een andere storyline spelen, vandaar dat dat niet werkt. Modificaties die gewoon een model (zo'n .dff of .txd bestand) aanpassen kan wel gewoon, want een model heeft niets uit te staan met een savegame. Je zult dus níet de models van een ander zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh...Dan ziet het er naar uit dat ik zelf mods toe moet voegen..Maar als ik die dff en txd wil verwijderen, wil het niet echt..:(

Ik heb een half uur/ 3 kwartier zitten wachten,en nog was het niet verwijderd :?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wel iemand hem met een screen uitleggen hoe het moet want volgens mij hoef je voor dat verwijderen geen half uur te wachten ;)

Ik weet wel zeker dat ik het goed doe,heb namelijk die Tutorail helemaal gevolgd,en ik heb alles gedaan wat daar stond..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...