GTA-Freak2 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Beste GTAForum leden, Ik wil met m'n Playstation 2 online gaan, hiervoor heb je een Netwerk Acces Code nodig en die vind je op de achterkant van een boekje wat je standaard bij je PS2 krijgt. Nu is mijn probleem dat ik alle boekjes van m'n PS2 heb weggegooid en dat ik daardoor niet online kan gaan met de PS2. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast Bedankt . Reageren
Jack-IV Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik lees op zowel de officiëele site als op andere sites dat je de helpdesk moet bellen en dat deze je een nieuwe code via mail opsturen. Ik heb een NL nummer van Sony kunnen vinden, hopelijk is dit het juiste: 020 658 1911. Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Dat is inderdaad niet echt handig. 1 Je kunt naar de winkel terug gaan, om te vragen of hun nog extra boekjes hebben voor de PS2. Ik weet niet of ze dit toelaten, maar je kunt het altijd proberen. 2 Misschien ken jij iemand die ook een Playstation 2 heeft, en de boekjes ook nog heeft. Zoja? Vraag het dan aan hem/haar. 3 Ik dacht dat je ze ook op internet kunt lezen. Ik heb een site voor je opgezocht waar je het misschien kunt vinden. Klik hier Dit is een 'Hulp Site' waar je van alles kunt vinden/vragen Succes verder !! Swiggers @ Jack-IV Je was me voor Bewerkt: 6 april 2008 door swiggers Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb juist gebeld naar die hulplijn, maar zondag is het gesloten. Volgende week probeer ik nog is en dan zal het probleem hopelijk verholpen zijn. Bedankt voor de reacties ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.