Jump to content

Je contacten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen !

Als je je contacten uitnodigt voor een afspraak, gaat dat dan net zo als bij SA dat je een minigame moet doen ofzo ? Zoals dat dansen met je vrienden en daarna meteen naar haar huis moet. Het zou tenslotte leuker zijn als je zelf kon bepalen waar en tot hoelaat je bleef.

Ik heb gehoord dat je je contacten kunt vermoorden (:7). En dan ? Als je al je contacten vermoord ? Heb je dan het spel uitgespeeld ? Lijkt me stug !

Dan zal ik blijkbaar mijn Contacten supergoed moeten verdedigen als ik nog missies van diegene wil krijgen ?

Please reageer hier eens op :Y

Ciao :cya:

Geplaatst:

Ik verwacht eigenlijk een kort samengevat antwoord van iemand die er verstand van heeft.

Dus ik ga geen hele reviews lezen.

Leg mij gewoon in een paar regels uit hoe dit zit ?

Dankjewel mensen die dit doen.

Geplaatst:
Ik verwacht eigenlijk een kort samengevat antwoord van iemand die er verstand van heeft.

nou ook bedankt :duh::duh::duh:

Geplaatst:

nou ook bedankt :duh::duh::duh:

haha :schater:

Geplaatst:
haha :schater:

Zou dit nuttig kunnen zijn voor het topic? Een grapje of een lachertje mag best hoor maar dit neigt meer naar spam en dat is niet de bedoeling. Ik hoop dat dit ook duidelijk is voor andere leden, graag ontopic posts.

Geplaatst:

volgens mij heeft het wel invloed op de game

als je een persoon (contact) vermoord of als hij

verongelukt.

maar echt zkr ben ik er nie van :N :N

GTA 4 ROCKS ON _O_ _O_ _O_

Geplaatst:

ik heb het eens gelezen dat roman je belt en mee kan gaan of kan afwijzen. als je meegaat dat kan je naar een bar uitgaan en dronken worden. je kan ook gaan darten.

Geplaatst:
Hey mensen !

Als je je contacten uitnodigt voor een afspraak, gaat dat dan net zo als bij SA dat je een minigame moet doen ofzo ? Zoals dat dansen met je vrienden en daarna meteen naar haar huis moet. Het zou tenslotte leuker zijn als je zelf kon bepalen waar en tot hoelaat je bleef.

Ik heb gehoord dat je je contacten kunt vermoorden (:7). En dan ? Als je al je contacten vermoord ? Heb je dan het spel uitgespeeld ? Lijkt me stug !

Dan zal ik blijkbaar mijn Contacten supergoed moeten verdedigen als ik nog missies van diegene wil krijgen ?

Waarom denk je in vredesnaam dat wij dit weten? Wij hebben het ook nog niet gespeeld hoor, dus we weten het net zo min als jou.

Geplaatst:

Misschien van reviews, Journalisten die het al gespeeld hebben of dergelijken. Ik vroeg maar ..

Geplaatst:
Misschien van reviews, Journalisten die het al gespeeld hebben of dergelijken. Ik vroeg maar ..

waar slaat dit nou weer op bovenaan staat 3 revieuws en zeg je dat je die niet wilt lezen.

En nu zeg je dat je misschien van revieuws informatie wilt afhalen.

Geplaatst:
Hey mensen !

in ieder geval contacten vermoorden weet ik niet

maar je kan vrienden(contacten) bellen om iets te gaan drinken dit heeft nut dis is wel nodig om misschien later gratis taxiritjes te krijgen van roman of gratis kogels of geweren misschien weet je nu meer

laat het weten als het voldoende is

Geplaatst: (bewerkt)
je mot nie zo veel nadenken daar ben je nie goed in

En jij kappen met zoveel te schrijven want daar ben jij weer niet goed in.

Wat is nou de nut van deze twee reacties?

NIKS!!!

Ontopic:

Je kunt ze opbellen of ze uit willen gaan, dan zeggen ze hoelaat, kom je te laat, word de 'relatie' minder, kom je op tijd word het beter.

Je kunt darten, bowlen en biljarten/poolen en dan wordt je dronken en kun je nog amper lopen, dan moet je de auto zien te besturen want die slingert nogal omdat je dronken bent.

Zorgen dat jullie beide veilig thuiskomen, dit gaat soms moeilijk omdat je een blurrybeeld hebt.

Ook als ze bellen en je drukt ze weg kan dit je 'relatie' met die persoon verminderen.

Met dat vermoorden zou ik het niet weten, maar denk dat het voor 'relatie' niet echt goed is.

Greetz

Bewerkt: door FerryN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...