Jump to content

Je contacten


Recommended Posts

Geplaatst:
Bedoel je dat je geen MP meer kan spelen als je 1 vermoord?

Nee, er zullen geen major changes zijn hoor, als je een van je persoontjes kwijtraakt, maar eerder kleinere missies die wegvallen, of die je pas later kunt beeindigen... Zo van die dingen :D

Geplaatst:
Bedoel je dat je geen MP meer kan spelen als je 1 vermoord?

Nee, er zullen geen major changes zijn hoor, als je een van je persoontjes kwijtraakt, maar eerder kleinere missies die wegvallen, of die je pas later kunt beeindigen... Zo van die dingen :D

Dat weet je goed, heb je het al gespeeld ofzo

Geplaatst:
Bedoel je dat je geen MP meer kan spelen als je 1 vermoord?

waarom zou je die vermoorden dan dat slaat toch nergens op.

op de straten lopen genoeg mensen om naar de hel te gaan.

Geplaatst:

Je moet het volgens mij zien als de Dates in SA.

Je kan er mee weg en dat verbeterd dan de relatie die je hebt met die persoon (als je het goed aanpakt)

Vermoord je er 1 dan zullen sommige "bonussen" niet beschikbaar zijn voor je.

De mainline van het spel zal gewoon hetzelfde blijven ^_^

Geplaatst:
Bedoel je dat je geen MP meer kan spelen als je 1 vermoord?

Nee, er zullen geen major changes zijn hoor, als je een van je persoontjes kwijtraakt, maar eerder kleinere missies die wegvallen, of die je pas later kunt beeindigen... Zo van die dingen :D

Dat weet je goed, heb je het al gespeeld ofzo

Dit is al bevestigd door VP of Creative, Dan Houser and Rockstar North Art Director Aaron Garbut.

interview 1

interview 2

IGN: So is part of the hope then that if I play the game and I come up to my friend and I'm like, "oh man, this, this and this happened," and the friend is like, "oh well, something completely different happened to me." Is that something that you guys are going for?

Houser: Yeah, within reason. It's not like there's 14,000 different paths through the game at all, because again you couldn't do that at this level of production value. But yeah, there's plenty of things that if you play through the game and I play through the game, we'll have broadly similar experiences, but there's lots of twists and turns where you'll have made different choices, done different things, just randomly seen different things and there will be plenty of differences in those. Including some cutscenes -- not fundamental ones. It should feel pretty fun to the player, feel like they are manipulating the outcomes.

Geen major changes dus maar wel dingetjes die wegvallen of die je pas later kan beeindigen, dat soort dingen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...