Jump to content

Je mobieltje in IV

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• steintje

7

• Von-Helsing

4

• sanfuck

2

• Little Jacob

2

Geplaatst: (bewerkt)
De foto camera zit op je mobiel waarmee je tevens filmpjes kan opnemen.

En je eigen muziek kan je niet laten afspelen in GTA IV, je kan de songs alleen downloaden via Rockstar Social Club.

En waarschijnlijk doel jij op GTA Sa op de pc, want alleen dar was de mogelijkheid om user track player te gebruiken. Dus misschien komt het terug in GTA IV-PC versie.

de pc versie komt niet eens :*D

beter ook moeten julie maar een ps3 kopuhh!!

Bewerkt: door samin00
Geplaatst:
De foto camera zit op je mobiel waarmee je tevens filmpjes kan opnemen.

En je eigen muziek kan je niet laten afspelen in GTA IV, je kan de songs alleen downloaden via Rockstar Social Club.

En waarschijnlijk doel jij op GTA Sa op de pc, want alleen dar was de mogelijkheid om user track player te gebruiken. Dus misschien komt het terug in GTA IV-PC versie.

de pc versie komt niet eens :*D

beter ook moeten julie maar een ps3 kopuhh!!

Nee jij weet niet dat GTA IV op de PC komt en het is niet duidelijk dat hij komt,waarschijnlijk komt GTA IV een half jaar later na de release van de Xbox 360 en PS3 versie.En dat hij een PS3 moet kopen dat maakt hij volgens mij zelf wel uit,Als hij dan een Xbox 360 heeft zoals mij is ie dan niet verplicht om een PS3 te kopen ;)

Geplaatst:

Ik heb ooit gehoord dat je later in het spel een betere telefoon rijgt/kan kopen waar wel een mp3 speler op zit.

Weet niet zeker of dit waar was maar heb wel ooit gelezen, en kan niet voorstellen dat R* het er uit zou laten.

Geplaatst:
Zou wel leuk zijn HARCORE voor intense gevechten en frans bauer als je een stukkie moet rijden :D

Als je Hardcore wilt dan kan je ook naar die radio in LC Luisteren

Geplaatst:
Zou wel leuk zijn HARCORE voor intense gevechten en frans bauer als je een stukkie moet rijden :D

je maar je hebt je mobiel ja niet aan denk ik in een missie.

Geplaatst:

Dat is geen hardcore. Dat is hardrock. Er staat wel Hardcore, maar luister maar eens erna. Dat is overduidelijk geen "Hollandse Hardcore" maar Hardrock.

Geplaatst:

Dat is geen hardcore. Dat is hardrock. Er staat wel Hardcore, maar luister maar eens erna. Dat is overduidelijk geen "Hollandse Hardcore" maar Hardrock.

doe mij maar rolling stones muziek ik ga echt geen hardrock luisteren.

Geplaatst:

Discussie ? Laten we maar verder gaan of je muziek op je mobieltje kunt zetten.

Oftewel ; Doel van dit topic.

Ciao :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...