steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) filmpjes lachen bedankt. Bewerkt: 12 april 2008 door steintje Reageren
samin00 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) De foto camera zit op je mobiel waarmee je tevens filmpjes kan opnemen. En je eigen muziek kan je niet laten afspelen in GTA IV, je kan de songs alleen downloaden via Rockstar Social Club. En waarschijnlijk doel jij op GTA Sa op de pc, want alleen dar was de mogelijkheid om user track player te gebruiken. Dus misschien komt het terug in GTA IV-PC versie. de pc versie komt niet eens beter ook moeten julie maar een ps3 kopuhh!! Bewerkt: 12 april 2008 door samin00 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 De foto camera zit op je mobiel waarmee je tevens filmpjes kan opnemen. En je eigen muziek kan je niet laten afspelen in GTA IV, je kan de songs alleen downloaden via Rockstar Social Club. En waarschijnlijk doel jij op GTA Sa op de pc, want alleen dar was de mogelijkheid om user track player te gebruiken. Dus misschien komt het terug in GTA IV-PC versie. de pc versie komt niet eens beter ook moeten julie maar een ps3 kopuhh!! Nee jij weet niet dat GTA IV op de PC komt en het is niet duidelijk dat hij komt,waarschijnlijk komt GTA IV een half jaar later na de release van de Xbox 360 en PS3 versie.En dat hij een PS3 moet kopen dat maakt hij volgens mij zelf wel uit,Als hij dan een Xbox 360 heeft zoals mij is ie dan niet verplicht om een PS3 te kopen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) ik heb wel een ps3 hoor. Oke dan is het goed Bewerkt: 12 april 2008 door GTA Player10 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 En je eigen muziek kan je niet laten afspelen in GTA IV, je kan de songs alleen downloaden via Rockstar Social Club. Ik heb ooit gehoord dat je later in het spel een betere telefoon rijgt/kan kopen waar wel een mp3 speler op zit. Weet niet zeker of dit waar was maar heb wel ooit gelezen, en kan niet voorstellen dat R* het er uit zou laten. Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Zou wel leuk zijn HARCORE voor intense gevechten en frans bauer als je een stukkie moet rijden Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Zou wel leuk zijn HARCORE voor intense gevechten en frans bauer als je een stukkie moet rijden Als je Hardcore wilt dan kan je ook naar die radio in LC Luisteren Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Zou wel leuk zijn HARCORE voor intense gevechten en frans bauer als je een stukkie moet rijden je maar je hebt je mobiel ja niet aan denk ik in een missie. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Zou wel leuk zijn HARCORE voor intense gevechten en frans bauer als je een stukkie moet rijden Als je Hardcore wilt dan kan je ook naar die radio in LC Luisteren Dat is geen hardcore. Dat is hardrock. Er staat wel Hardcore, maar luister maar eens erna. Dat is overduidelijk geen "Hollandse Hardcore" maar Hardrock. Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Zou wel leuk zijn HARCORE voor intense gevechten en frans bauer als je een stukkie moet rijden Als je Hardcore wilt dan kan je ook naar die radio in LC Luisteren Dat is geen hardcore. Dat is hardrock. Er staat wel Hardcore, maar luister maar eens erna. Dat is overduidelijk geen "Hollandse Hardcore" maar Hardrock. doe mij maar rolling stones muziek ik ga echt geen hardrock luisteren. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Doe mij maar Red hot chili peppers, U2, the killers of queen Reageren
steintje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Doe mij maar Red hot chili peppers, U2, the killers of queen alleen queen uit dat rijtje. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Discussie ? Laten we maar verder gaan of je muziek op je mobieltje kunt zetten. Oftewel ; Doel van dit topic. Ciao Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Je kunt wel via Xbox Live muziek kopen op amazon.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.