Mynameisjeff Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 mense heb vraaaag waar kan je de trailers vn gta iv downloaden of kan dat niet ??? Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) mense heb vraaaag waar kan je de trailers vn gta iv downloaden of kan dat niet ??? Dat kan >HIERZO<< Groeten, Thegtaman EDIT: alleen trailer 4 kan nog niet! Bewerkt: 6 april 2008 door thegtaman Reageren
AOSY86 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 mense heb vraaaag waar kan je de trailers vn gta iv downloaden of kan dat niet ??? http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos + www.gametrailers.com Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Jahoor dat kan. Als je op deze links klikt krijg je de trailers te zien. Druk dan onderaan op "Click here for teh HD formats or other video formats": Trailer 1 Trailer 2 Trailer 3 Trailer 4 Reageren
strandpop Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 heb ik ook een vraag. weet iemand waar ik dat filmpje van die beroemde gozer kan downloaden? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 heb ik ook een vraag. weet iemand waar ik dat filmpje van die beroemde gozer kan downloaden? Welke beroemde gozer? xD Reageren
strandpop Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 heb ik ook een vraag. weet iemand waar ik dat filmpje van die beroemde gozer kan downloaden? Welke beroemde gozer? xD van dat laatste filmpje. hij leidt je rond door liberty city. ook met die oma die een moltof coctail gooit. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 hij heeft het over trailer 4, Good Lord what are you doing? via de ps3 kan het ook (behalve trailer 4) via de playstation store Reageren
AOSY86 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 hij heeft het over trailer 4, Good Lord what are you doing?via de ps3 kan het ook (behalve trailer 4) via de playstation store nope dat is trailer 4 niet, hij/zij bedoelt deze video : http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2873 helaas heb ik geen download link voor jou, mss sombady else ? Reageren
bobsie132 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 het kan maar de trailer 4 alleen nog nie Reageren
Joriz Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 De PEGI HD versie van de vierde trailer heb ik hier in de download database gezet. Van de Gamestop GTA4 trailer is geen hoge resolutie versie beschikbaar. Daarom staat hij ook niet in de download database. Natuurlijk kan je hem wel in de galerij bekijken. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) ooh ja, dat is die tv reclame... Bewerkt: 7 april 2008 door Hayte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.