ACID Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Hey, ik speel Wolfenstein ET, maar nu ben ik op zoek naar een goeie Mouse Config zodat het gewoon wat lekkerder speelt, heeft iemand die voor mij ? Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Volgensmij is dat per muis verschillend, dus ik zou je aanraden gewoon wat met de gevoeligheid te kloten tot het goed is. Op welke server(s) speel je trouwens? Reageren
ACID Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Volgensmij is dat per muis verschillend, dus ik zou je aanraden gewoon wat met de gevoeligheid te kloten tot het goed is. Op welke server(s) speel je trouwens? Kernwaffe.de NQ No1 dat is een hele vette No Quarter server waar je XP 250 dagen wordt bewaard, dus dat is best lang Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Je hebt speciale Game Mouses, scrollen, 2 knoppen + 4 knoppen aan de zijkant, voor jump, bukken, kruipen en reload. Ik speel ook Wolfenstein Enemy Territory, op de server: Flame-Guards#2, 1 week xp save, maar als je er 1 keer in de week opkomt behoud je je xp. Ik ben onderhand adminlvl 3. Het is een proffesionele server, panzerfaust is disabled. Het is ook een NoQuarter mod. Maps worden per 3 maanden veranderd. Reageren
ACID Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Je hebt speciale Game Mouses, scrollen, 2 knoppen + 4 knoppen aan de zijkant, voor jump, bukken, kruipen en reload. Ik speel ook Wolfenstein Enemy Territory, op de server: Flame-Guards#2, 1 week xp save, maar als je er 1 keer in de week opkomt behoud je je xp. Ik ben onderhand adminlvl 3. Het is een proffesionele server, panzerfaust is disabled. Het is ook een NoQuarter mod. Maps worden per 3 maanden veranderd. ja Flame Guards hebben inderdaad leuke servers, maar ik heb een probleem ik kan niet elke week spelen, heb niet zoveel tijd, dus daarom speel ik niet meer op flame-guards, vroeger speelde ik hier wel Bewerkt: 12 april 2008 door ACID Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hahahahaha, nu zie ik het! Jij speelde ook op FG#2! Ik ken je nog wel! Ik ben |pipo|Gamekiller Haha, leuk dat ik je weer eens tegen kom, wat een toeval Reageren
ACID Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hahahahaha, nu zie ik het! Jij speelde ook op FG#2! Ik ken je nog wel! Ik ben |pipo|Gamekiller Haha, leuk dat ik je weer eens tegen kom, wat een toeval ja, jou ken ik ook nog wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.