Vincent Vance Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb een probleem mischien kunnen jullie me helpen http://www.youtube.com/watch?v=Tlava6x3F6M dat is de link van het filmpje wat mij voor 50% heeft geholpen maar.. Ik heb verzie 3.71 op mijn psp dus ik moest andere bestandsnamen in de aangemaakte mappen zetten: IF YOU HAVE 3.71 M33: Drag vcscheatdevice371.prx into SEplugins Paste this into game text document: ms0:/seplugins/vcscheatdevice371.prx Oke gedaan np. Dus niet.. want als ik mijn psp aan doe met R ingedrukt gebeurd er niets, er komt geen ander beeld dan normaal. Wat moet ik nu doen het staat al op mijn PSP maar hoe moet ik het activeren ( moet dat wel? ) please help me out people!!! vriendelijke groet, Vincent Vance. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Je hebt toch wel een custom fw op je PSP staan? Dit is dus geen officiele Sony firmware.. Dus geen fw die je door updates via internet krijgt. (Of spellen) Bewerkt: 6 april 2008 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.