Jump to content

GTAIV voor de PSP


~Lance Vance

Recommended Posts

nee, dan had Rockstar daar denk ik al iets over bekendgemaakt omdat die dan compleet anders zou moeten zijn dan de console versies. En voor de pc is dus eerder mogelijk omdat deze waarhscijnlijk niet zal vershcillen van de consoleversie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van niet, omdat de PSP hoogstwaarschijnlijk de volledige versie van SA al niet aankan. Maar wie weet, als je heel veel van de next gen materials en zijmissies enzo schrapt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat hij voor de PSP uitkomt. Dan zou R* dat wel vermeld hebben. En ik denk als de Wii GTA IV al niet aankan , dan denk ik dat de PSP dat ook niet kan :clown:

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

PSP = Playstation 2, die kon San Andreas al met veel moeite aan, dus er komt Geen IV op PSP/DS whatever.

weet je maar nooit GTA Vice City was ook voor de PSP

Link to comment
Delen op andere websites

GTA vice city, twee eilanden

San Andreas, vier grote eilanden (als je dat plattelands stuk links onder meeteld)

groot verschil, vind je niet?

Grootte maakt niet zo veel uit. Maar hij kan de graphics van GTA gewoon niet waarmaken. Hij komt gewoon niet voor de PSP. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt niet op de PSP, dat weet ik 100% zeker. Het heeft verder niks met kunnen te maken, want tuurlijk kan de PSP het niet aan, dat kan een beginnende gamer je ook nog wel vertellen. Het idee achter GTA 4 is dat je veel meer opties hebt dan in de andere GTA games, ook zijn er veel meer details. Je kan dit allemaal verwijderen en dan op de PSP uitbrengen, maar dan is het GEEN(!) GTA 4 meer. Nee, een PSP versie zal er nooit komen, hooguit de zelfde stad maar dan met veel minder opties ( Maar dit lijkt me onlogisch gezien GTA Liberty city stories er al is... )

Link to comment
Delen op andere websites

misschien ook voor de DS

Misschien ook wel voor je navigatiesysteem, rekenmachine, magnetron, oven, koelkast of telefoon :duh:

hahaha ja idd xD

maja de psp is maybe een optie mer eerst moeten ze voor de PC gamers maar iets fixen vind ik :) die moeten nog langer wachten

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...