Jump to content

GTAIV voor de PSP

Recommended Posts

Geplaatst:
PSP = Playstation 2, die kon San Andreas al met veel moeite aan, dus er komt Geen IV op PSP/DS whatever.

weet je maar nooit GTA Vice City was ook voor de PSP

vice city is misschien minder zwaar als san andreas (logisch want het spel kwam eerder uit).

En voor de ds komt ie echt niet uit, dan zou je hem zoals gezegd net zo goed op een grafische rekenmachne kunnen uitbrengen :duh:

Geplaatst:
Misschien komt GTAIV ook voor de PSPS wat denk jij

Dat kan helemaal niet, voor PSP! De graphics van IV kunnen al niet op de Wii, hoe zou het dan mogelijk zijn op het spel op PSP uit te brengen. Tenslotte zou het spel ook te zwaar zijn voor de PSP. Wel jammer dat het niet kan op PSP maar ja...

Geplaatst:
de PSP is sterker dan de Wii

daar doe ik geen uitspraak over, maar hij is dan nogsteeds veel te zwak om de zelfde ervaring te krijgen

Geplaatst:

ik denk het niet want dan kunnen ze niet de perfecte grafics erin stouwen ^_^

GTA 4 FOR THE WINNNN _O__O__O__O_

Geplaatst:
ik denk dat dit een onzinnig topic is waar al wel tig keer eerder over gesproken is in eerdere topics, over bijvoordeld de WII of die daarvoor zou komen,

dat moet je niet denken dat moet je weten.

Geplaatst: (bewerkt)

GTA IV komt zeker niet op de PSP.

Waarom ? Het UMD schijfje van de PSP kan GTA IV lang niet aan.

Het schijfje is veel te klein voor zo'n groot/mooi spel. Als je GTA IV wilt spelen, zul je toch echt een XBOX 360 moeten kopen of PS3 want op de PSP kun je niet rekenen ;)

En als het toch kon, dan zullen de Graphics lang niet zo mooi zijn. En er zullen veel meer missie's uit het spel worden gehaald. ;) Ik weet wel zeker dat Rockstar Games niet zo'n risco neemt.

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:
het gaat er toch niet om hoeveel eilanden er zijn man jezus :duh:

Jawel.. Want meer eilanden betekent ook dat je meer ruimte moet hebben op de UMD, je PSP processor krachtiger moet zijn én je PSP meer grafische kracht moet krijgen (omdat meer objecten en een grotere omgeving renderen meer kracht kost ;))

de PSP is sterker dan de Wii

... Nee.

Geplaatst:

Kom op Lance Vance, jij weet dondersgoed het antwoord op deze vraag, die heb je zelf vaak genoeg beantwoord. Je maakt mij niet wijs dat je dit topic aanmaakte omdat je een serieus antwoord wilde...

Daarom sluit ik ook dit topic. Je weet dondersgoed het antwoord op deze vraag, dus een topic openen daarover hoeft helemaal niet.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...