listerstorm Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb zonet goud gehaalt op alle lessen van de bikeschool en dan krijg je normaal een Freeway, FCR-900 en NRG-500 als beloning. Maar als ik de bikeschool verlaat zie ik alleen de NRG-500 en de Freeway staan... ik heb al eens gesaved maar hij staat er nog steeds niet... iemand die meer weet? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Die motoren wisselen altijd af. Als je even een blokje omloopt of je komt een andere keer terug staat er ook nog een NRG 900. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Bij de bike school staan ze er nóóit alle 3. Ze wisselen van elkaar af. Dan de NRG-500 en FCR-900, en de dag erna de FCR-900 en de Freeway. Je moet dus ens later terugkomen en dan kijken of ie er staat. Reageren
listerstorm Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ok, bedankt voor de help! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.