gtaonline Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 hoe kan ik die mount akina/welcome to akina mod installeren mag ik een uitleg als je blieft Reageren
gtaonline Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 hoe kan ik mount akina/welcome to akina mod installeren. ik snap de readme niet.dit staat er:How to install Backup all used files copy and post gta.dat copy folder hillrace and post it in folder maps that all waar moet ik die gta.dat dan neer zetten Reageren
ikt Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Als je nou eerst de pagina geeft waar je hem vandaan hebt Edit @ Onder: Vind ik ook Bewerkt: 8 april 2008 door ikt Reageren
ikt Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Je hebt hier al zo'n topic aangemaakt http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=71976 Maargoed, hier is wat meer info, dus leg ik het eventjes uit Eerst plaats je het bestand GTA.DAT dat meegegeven is in de DATA map van je San Andreas map (GTA San Andreas\data). Als hij iets wil vervangen geef je er toestemming voor. (Ik zou ook eeerst even een backup maken) Daarna pak je de map "hillrace" en stop je die in de map GTA San Andreas\data\maps En dat was het! Start nu SA en ga naar het strand (LS), bij de langste houten weg is de ingang Bewerkt: 7 april 2008 door ikt Reageren
gtaonline Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Je hebt hier al zo'n topic aangemaakt http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=71976 Maargoed, hier is wat meer info, dus leg ik het eventjes uit Eerst plaats je het bestand GTA.DAT dat meegegeven is in de DATA map van je San Andreas map (GTA San Andreas\data). Als hij iets wil vervangen geef je er toestemming voor. (Ik zou ook eeerst even een backup maken) Daarna pak je de map "hillrace" en stop je die in de map GTA San Andreas\data\maps En dat was het! Start nu SA en ga naar het strand (LS), bij de langste houten weg is de ingang bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) De mod komt hier vandaan. Je moet het .rar bestand uitpakken met WinRAR. Je ziet dan 3 dingen. Een bestand gta.dat, een mapje 'hillrace'' en een bestand readme.txt. In die readme lees je dit: How to installBackup all used files copy and post gta.dat copy folder hillrace and post it in folder maps that all Dus ik neem aan dat dat genoeg is. Maak backups, overschijf gta.dat (die te vinden is in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\ meestal) en zet de hillrace map in zijn geheel in \data\maps\ en je bent klaar om te gaan testen.EDIT: irritant als mensen 2 dezelfde topics aanmaken... Bewerkt: 7 april 2008 door K.O. Reageren
gtaonline Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 weet iemand hoe je die snow op mount akina krijgt dat vind ik vet Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik denk dat je dan gewoon waar je sneeuw op wilt hebben dan moet je dat bestandje vervangen. Maar ik zit nu op school, dus ik kan niet zeggen welk bestand het nou precies is Reageren
ikt Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 weet iemand hoe je die snow op mount akina krijgt dat vind ik vet Dat kan niet. Of je moet érg veel tijd hebben, en alle textures goed maken. Reageren
Jozz Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 er is een mod van die maker dat er sneeuw ligt volgens mij Reageren
gtaonline Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) er is een mod van die maker dat er sneeuw ligt volgens mij waar kan je die dowloaden Bewerkt: 13 april 2008 door gtaonline Reageren
gtaonline Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 weet echt niemand hoe je mount akina in sneeuw/herfst krijgt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) weet echt niemand hoe je mount akina in sneeuw/herfst krijgt Ik heb van alles afgezocht, maar de Mount Akina Mod is 'niet' te downloaden in een Fall of Winter mode. De Akina Hill uit dit filmpje is waarschijnlijk bewerkt met een aangepaste versie van de [sA] Snow mod. Hier wordt uitgelegd hoe je op een relatief eenvoudige manier het terrein kunt bewerken met o.a Sneeuw, of in jou geval eventueel ook herfsttinten. Je zou ook kunnen proberen of je de snowmod kunt downloaden. En misschien zorgt de kerstman wel voor een wonder, en is de Akina Hill helemaal besneeuwd wanneer je het spel gaat spelen. Succes! Bewerkt: 15 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.