Niceguy36 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 hallo,ik heb met de tutorial van sandra een account systeem in mijn spel gezet maar nu heb ik een probleem , als ik me inlog en ik doe /maakmijadmin dan komt er dat ik me moet inloggen met rcon enzo, dit doe ik dan , dan ben ik ingelogd als rcon en op mijn account, dan doe ik weer /maakmijadmin en dan zegt hij dat ik me moet inloggen, maar dan log ik me in, maar dan ben ik al ingelogd dus ik kan mij niet admin maken, want ik log me in maar hij zgt dat ik me nog moet inloggen :s weet iemand hier een oplossing voor aub, danku grtzzzzz Heb je wel geregistreerd? /register <password> /login <password> /rcon login <rcon password> /maakmijadmin Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Remcconen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 hallo,ik heb met de tutorial van sandra een account systeem in mijn spel gezet maar nu heb ik een probleem , als ik me inlog en ik doe /maakmijadmin dan komt er dat ik me moet inloggen met rcon enzo, dit doe ik dan , dan ben ik ingelogd als rcon en op mijn account, dan doe ik weer /maakmijadmin en dan zegt hij dat ik me moet inloggen, maar dan log ik me in, maar dan ben ik al ingelogd dus ik kan mij niet admin maken, want ik log me in maar hij zgt dat ik me nog moet inloggen :s weet iemand hier een oplossing voor aub, danku grtzzzzz Heb je wel geregistreerd? /register <password> /login <password> /rcon login <rcon password> /maakmijadmin ja ik kom op de server, ik log mij in als met rcon dan moet ik me nog inloggen met gewoon login, dat doe ik ook, en dan doe ik maakmijadmin en dan moet ik inloggen zegt hij, maar als ik dan /login doe dan zegt hij je bent al ingelogd, ik doe weer maakmijadmin en ik moet me eerst inloggen :s:s:s Als jij die Tutorial van Sandra gebruikt dan staat er dat je al ingelogt ben of nog niet geregistreert hebt. Reageren
Ophion Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Kan je misschien het script even op www.pastebin.com plaatsen en dan hier de link geven? Dan kan ik wel even kijken Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Ophion Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik kan niet echt vinden waar de fout zit, misschien kan je proberen alles van de tutorial er uit te halen en hem even opnieuw te doen. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het aan de if(logged[playerid] == 0) ligt. Hier wordt namelijk gecontroleerd of je niet ingelogd is. Ben je dat wel, dan geeft de server de tekst dat je in moet loggen. Als de 0 dus in een 1 veranderd wordt zou het moeten werken. Bewerkt: 9 april 2008 door Donald F. Duck Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.