Jump to content

Hoe ziet 29 April er bij jouw uit?


Digi-Djeff

Recommended Posts

Nog ruim 3 weekjes, en menig gamer kan dan aan de slag gaan met GTA IV. Iedereen heeft waarschijnlijk wel een idee hoe ze het die dag gaan aanpakken. Bijvoorbeeld:

- De wekker zetten om 6 uur en voor de deur van de plaatselijke gameboer te staan.

- Rustig wakker worden ( tot zover dat kan, ) aankleden en naar de winkel lopen/fietsen/rijden gezien je de game toch al heb gereserveerd.

- Even wat recensies lezen die dag en kijken of je GTA IV echt moet kopen.

En zo kan ik er nog veel meer bedenken. Ik ben dus benieuwd wat jullie plannen zijn ^_^.

Mijn plan:

Ik heb de game ruim 1 jaar geleden gereserveerd in één gameshop in Haarlem. Ik ben dus zeker dat ik deze game heb op de dag dat die uitkomt. Ik wil de game niet in mijn eentje spelen, GTA is altijd veel leuker geweest in gezelschap. Ik heb dus laatst een mailtje gestuurd naar een aantal vrienden ( en me vriendin ) om te vragen of zij 29 April naar mij willen komen om vervolgens de game te spelen.

Ik zal even puntsgewijs neer zetten:

- 10.00 uur sta ik voor de winkel om de game te bemachtigen.

- 10.30 uur ben ik thuis, leg de game weg en wacht op me vrienden die om 9 uur in de avond langs komen.

- 12.00 uur ga ik boodschappen doen met mijn buurjongen ( Wat fris(drank) kopen met chips en nog wat andere lekkere dingen. )

- 20.00 uur zet ik alles klaar met me vriendin, lekker veel kussen op mijn (2) persoonsbed, hoofdstaan omhoog om lekker te kunnen zitten, alle eten klaar zetten enz enz.

- 21.00 uur komen me vrienden om GTA IV te spelen tot 08.00 uur omdat we dan koopjes gaan zoeken op de koninginnemarkt :puh:

Bewerkt: door Digi-Djeff
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 315
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    14

  • Digi-Djeff

    8

  • 7nightwing7

    8

  • Unmountable Tijmen

    7

Ik vind het heel knap van je dat jij tot 21.00 kan wachten om hem te gaan spelen, bij mij is het eerder als volgt

- zodra de deur bij de winkel opengaat en ik mijn gereserveerde exemplaar in ontvangst heb genomen

- sprint ik van de winkel, naar mijn huis ( 600 meter ongeveer) stop ik dat ronde schijfje in de gleuf van mijn PS3 ga goed stevig zitten in mijn leren bank en kom daar de eerste 24 uur maar voor 1 reden vandaan en dat is als ik moet zeiken(of andere behoefte)

- Heb ook gelijk 2 weken vrij genomen van mijn werk kan ik me gelijk een beetje de SocialClub in werken

Bewerkt: door sanfuck
Link to comment
Delen op andere websites

ik lig lekker in me bedje die ochtend te dromen over GTA xD Of maybe dat ik moet werken ofzo dat zou redelijk klote zijn XD maar dan wacht ik tot dixons mij belt.. pak ik de bus naar Roermond en haal mijn spelletje op en dan ff rustig broodje halen bij subways ofzo voor thuis of maybe daar eten :eten: dan pak ik de bus trug naar me huis en ga lekker in me luie stoel zitten gamen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik vakantie ZOU hebben zou ik:

Opstaan om 8 uur

Ombijten als een gek

Snelle douche nemen voor de spanning weg te nemen

Doe mn kleren aan neem mn buzzypass

Loop ik naar de bushalte (ik heb een bus om de 7 minuten LOL)

5 minuutjes rijden naar het stad ga ik naar de gamewinkel

Haal ik ff mn pakketje af

Dan ga ik zweterig & plakkerig terug de bus op

Ik neem de trap naar boven

Zet mn PS3 aan

Ga rustig in de zetel zitten

Neem het boekje een lees alles vol spanning

Als ik het boekje beu ben ga ik naar de keuken

Ik neem 10 blikjes redbull uit de koelkast

Pak wat snoep en zakjes chips

Ik neem een emmer (voor het geval ik moet plassen of iets anders :puh:)

Ik zet me in mn bureaustoeltje

EN DAARNA GAME IK NON STOP tot ik vanzelf in slaap val

zo zou het er bij mij uitzien

Groete :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn dag ziet er zo uit :

6:00 uur opstaan douchen en aankleden even wat eten en achter de pc dan w8 ik op een vriend van me die gaat GTA 4 ook halen die moet rond 7:00 bij mij zijn.

Om 7:00 als hij er is dan gaan we nog even op de PS3 tot 8:00.

Om 8:00 gaan we nog even naar buiten ons American footbal arm trainen beetje overgooien tackels oefenen om : 9:40 weer naar binnen even wat drinken.

9:50 pakken we de fietsen en rijden we naar Albert Hijn die is maar 5 minuten rijden dus halen we een hele tabel Red Bull afrekenen en naar de FRS.

10:00 gaat FRS open en pakken we GTA 4 en dan afrekenen naar huis fietsen de scheur in pleuren naar boven Pepsi fles pakken 2 groten glazen Pepsi inschenken en ons Red Bull rabel naast mn bel zetten dan GTA 4 hoesje openen en in de PS3 en dan online gamen tegen anderen mensen en proberen in de Social Club te komen.

Om 4:00 gaat de vriend weer weg ik ik game tot de volgende ochtend en dan game ik nog eens door tot ik er geen zin meer in heb en als ik weer zin heb game ik tot ik geen zin meer heb en zo verder.

En ik hoop maar de FRS hem heeft anders moeten we helemaal naar de stad rijden naar Mistery Media en dan kunnen we om 11:00 nog niet beginnen omdat we dan pas opweg zijn naar huis.

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

Tegen 10.0u naar de winkel rijden,game ophalen(is besteld).

Naar huis haasten,game in ps3 duwen,en gameeen!:puh:

Ik neem op 29 april een verlengd weekend(ik ben donderdag+vrijdag thuis van school,dus ben ik toevallig de 3 dagen voorheen ziek geworden :tu::sst: :$ )

Link to comment
Delen op andere websites

nou wat ik ga doen is uhhhhe

1. 10 uur opstaan rustig op me bedje wakker worde me ore goed opedoen als ik me brievebus hoor voor gta :puh: als ik hoor snel na onder game hale woon kamer binnne ps3 aan zette en gta in het gleufje duwe

of

2. 10 uur opstaan rustig op me bedje wakker worde rustig na onder vreten :puh: ps3 aan zetten hahah

en wachten bij de brievebus een stoel pakke en er bij zitten :puh:

:bonk:

gelukkig 2 weken vakantie :D:D:D

Bewerkt: door indo1991
Link to comment
Delen op andere websites

mijn dag word gewoon relaxt een vriend van me blijft pitten worden gewoon wakker pakken de fiets rijden naar de gameshop (eerst naar de dixons of toys r us dichterbij als hij er daar nog is koop we hem daar maar bij game shop hebben we reservering dus dat is zeker) kopen gta (halleluja) heel voorzichtig terug fietsen maar ook weer heel erg snel onze wegen splitsen omdat we naar ieder ze eigen ps3 willen en dan naar huis doe gta 4 in de ps3 lees het boekje en dan op het goeie kanaal en dan lekker alleen met alle rust gta 4 ontdekken relaxt toch alleen is het echt veel chiller en dan gaan die vriend en ik gewoon online hahaha maar eerst paar jaartjes singleplayer:P

Link to comment
Delen op andere websites

08:00: Opstaan.

08:15: Douchen, ontbijten.

08:30: Met een vriend van me naar de MM in Heerlen.

08:45: Even wat rondslenteren in de stad.

09:00: Voor de MM gaan staan, de hele omgeving in me opnemen. Want het zal er weer druk worden.

09:30: MM naar binnen sprinten, game pakken en naar huis racen.

09:45: PS3 disk van GTA IV in mn PS3 knallen en gamen maar.

17:00: Proberen de grijns van mn smoel te krijgen, vanwege de indruk van GTA IV :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck, ik zal niet kunnen slapen de 28ste!

als ik wakker word direct naar GameMania (tot gereserveert dus maakt niet uit hoe laat ik DE game ophaal)

en dan vliegensvlug terug naar huis en de game spelen tot ik er bij neer val.

En als ik geen vakantie heb==> "hoest, hoest,... ma ik voel me niet zo lekker, ik zal de komende week thuis moeten blijven, mijn keel en hoofd doen echt verschrikkelijk veel zeer"! :D

(( ma en pa zijn toch over dag gaan werken:p))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...