FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 06:00 - slapen08:00 - wakker te worden douchen ect. 08:45 - Naar de winkel rijden 09:00 - GTA kopen 09:01 - In de auto denken aan me collegas die zich niet ziekgemeld hebben 09:15 - ff pretsigaretje roken en spelen maar 12:00 - boodschappen (eigenlijk alleen 2 flessen Black Label) doen 13:00 t/m rest van de dag Gta spelen met een maat, zuipen en blowen Blowen?Zijt ge goed bij jou kop????? Blowen en drinken geeft rare gevolgen, zoals 3 nico's en 3 beeldschermen. Maar het is beter om nuchter GTA 4 te spelen, lukt het denk ik beter Reageren
Robin B Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik doe gewoon rustig aan ik ga hem niet meteen kopen op 29 april maar een paar dagjes later dan is die game allang uitverkocht maat thats true maar heb hem gereserveerd dan komt ie wel op dinsdag Reageren
Metselaar Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik vraag de verkoper het spel te pakken en reken hem af. Je schiet hem neer in de winkel ? Jip vanaf dan begint mijn GTA4 Leven Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 06:00 - slapen08:00 - wakker te worden douchen ect. 08:45 - Naar de winkel rijden 09:00 - GTA kopen 09:01 - In de auto denken aan me collegas die zich niet ziekgemeld hebben 09:15 - ff pretsigaretje roken en spelen maar 12:00 - boodschappen (eigenlijk alleen 2 flessen Black Label) doen 13:00 t/m rest van de dag Gta spelen met een maat, zuipen en blowen Blowen?Zijt ge goed bij jou kop????? Blowen en drinken geeft rare gevolgen, zoals 3 nico's en 3 beeldschermen. Maar het is beter om nuchter GTA 4 te spelen, lukt het denk ik beter Blowen ontopic: ik had al veel eerder gepost hoe mijn 29 april eruitziet Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik vraag de verkoper het spel te pakken en reken hem af. Je schiet hem neer in de winkel ? Jip vanaf dan begint mijn GTA4 Leven Ja, en dan komt Thompson, en begint te gillen. Haha, that guy killed the seller for the Game GTA 4, he is using violence for GTA 4, the game making everybody aggresive! BAN GTA 4!!! En dan komt er geen GTA meer Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 06:00 - slapen08:00 - wakker te worden douchen ect. 08:45 - Naar de winkel rijden 09:00 - GTA kopen 09:01 - In de auto denken aan me collegas die zich niet ziekgemeld hebben 09:15 - ff pretsigaretje roken en spelen maar 12:00 - boodschappen (eigenlijk alleen 2 flessen Black Label) doen 13:00 t/m rest van de dag Gta spelen met een maat, zuipen en blowen Blowen?Zijt ge goed bij jou kop????? Nee, nee, dat is nou "stoer" doen Wat is daar stoer dan aan pootje, als ik me huiskamer zit te blowen voor wie moet stoer doen dan nico of me goudvis. ik game nooit nuchter en ga niet mans doen achter je computertje De topic vraagt toch wat ik ga doen. maja jij bent zeker zon vriendeloze flikkertje die de hele dag achter ze 360 zit mensen uit te schelden op call of duty. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 06:00 - slapen08:00 - wakker te worden douchen ect. 08:45 - Naar de winkel rijden 09:00 - GTA kopen 09:01 - In de auto denken aan me collegas die zich niet ziekgemeld hebben 09:15 - ff pretsigaretje roken en spelen maar 12:00 - boodschappen (eigenlijk alleen 2 flessen Black Label) doen 13:00 t/m rest van de dag Gta spelen met een maat, zuipen en blowen Blowen?Zijt ge goed bij jou kop????? Blowen en drinken geeft rare gevolgen, zoals 3 nico's en 3 beeldschermen. Maar het is beter om nuchter GTA 4 te spelen, lukt het denk ik beter Nah valt wel mee hoor Reageren
GICE Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 06:00 - slapen08:00 - wakker te worden douchen ect. 08:45 - Naar de winkel rijden 09:00 - GTA kopen 09:01 - In de auto denken aan me collegas die zich niet ziekgemeld hebben 09:15 - ff pretsigaretje roken en spelen maar 12:00 - boodschappen (eigenlijk alleen 2 flessen Black Label) doen 13:00 t/m rest van de dag Gta spelen met een maat, zuipen en blowen Blowen?Zijt ge goed bij jou kop????? Blowen en drinken geeft rare gevolgen, zoals 3 nico's en 3 beeldschermen. Maar het is beter om nuchter GTA 4 te spelen, lukt het denk ik beter Nah valt wel mee hoor black label gold label vriend, dats die shizz Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik w8 gewoon tot hij op de mat ligt Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 06:00 - slapen08:00 - wakker te worden douchen ect. 08:45 - Naar de winkel rijden 09:00 - GTA kopen 09:01 - In de auto denken aan me collegas die zich niet ziekgemeld hebben 09:15 - ff pretsigaretje roken en spelen maar 12:00 - boodschappen (eigenlijk alleen 2 flessen Black Label) doen 13:00 t/m rest van de dag Gta spelen met een maat, zuipen en blowen Blowen?Zijt ge goed bij jou kop????? Nee, nee, dat is nou "stoer" doen Wat is daar stoer dan aan pootje, als ik me huiskamer zit te blowen voor wie moet stoer doen dan nico of me goudvis. ik game nooit nuchter en ga niet mans doen achter je computertje De topic vraagt toch wat ik ga doen. maja jij bent zeker zon vriendeloze flikkertje die de hele dag achter ze 360 zit mensen uit te schelden op call of duty. 1. Ik denk dat ik nogal meer vrienden heb dan jou 2. Ik blow niet, ben clean. Kan jij dat ook zeggen ? 3. Over een jaar of 10 ben ik nog steeds helder in mijn hoofd, kan jij dat ook zeggen ? 4. Ik woon al dik 8 jaar samen, kan jij dat ook zeggen ? (Nee je hebt een relatie met een joint) 5. Ik speel geen Call of duty. 6. Ik heb geen XBOX-360 7. Een PS3 Einde discussie. :cya: Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 06:00 - slapen08:00 - wakker te worden douchen ect. 08:45 - Naar de winkel rijden 09:00 - GTA kopen 09:01 - In de auto denken aan me collegas die zich niet ziekgemeld hebben 09:15 - ff pretsigaretje roken en spelen maar 12:00 - boodschappen (eigenlijk alleen 2 flessen Black Label) doen 13:00 t/m rest van de dag Gta spelen met een maat, zuipen en blowen Blowen?Zijt ge goed bij jou kop????? Nee, nee, dat is nou "stoer" doen Wat is daar stoer dan aan pootje, als ik me huiskamer zit te blowen voor wie moet stoer doen dan nico of me goudvis. ik game nooit nuchter en ga niet mans doen achter je computertje De topic vraagt toch wat ik ga doen. maja jij bent zeker zon vriendeloze flikkertje die de hele dag achter ze 360 zit mensen uit te schelden op call of duty. Uhm, gozer... Ik weet niet wie hier stoer wilt doen ( Zie alles wat ik in jouw tekst heb dikgedrukt. ) Daarbij komt dat je nooit moet plannen waneer je gaat blowen, want dan is er namelijk niks aan. Je moet het doen in goed gezelschap, en niet 1 dag in je agenda prikken om te blowen... Verder heb ik niks tegen mensen die blowen, zolang ze andere mensen maar niet lastig vallen en niet opscheppen over hun blow ervaringen. Ontopic: Schema nog steeds het zelfde, word een gezellige boel om 9 uur in de avond bij mij Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 1. Ik denk dat ik nogal meer vrienden heb dan jou2. Ik blow niet, ben clean. Kan jij dat ook zeggen ? 3. Over een jaar of 10 ben ik nog steeds helder in mijn hoofd, kan jij dat ook zeggen ? 4. Ik woon al dik 8 jaar samen, kan jij dat ook zeggen ? (Nee je hebt een relatie met een joint) Ik ga op 29 april bovenstaande quote lezen. Dan realiseer ik mij waarschijnlijk wederom dat opbouwende kritiek veel meer waarde heeft dan bovenstaande omdat je daar niks mee bereikt naast een kutsfeer en iemand die zich logischerwijs en teracht aangevallen voelt terwijl ie dat niet verdient. Zo, helemaal on-topic! Reageren
winx Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 heb donderdag gta 4 besteld voor xbox 360 bij e plaza bij mij in Eindhoven. TNT kommen hem dinsdag 29 april s'morgens bij mij huis afleveren heb 2 weken vakantie. dus wordt gta 4 spelen heel de vakantie nou ja niet heel de vakantie Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 1. Ik denk dat ik nogal meer vrienden heb dan jou2. Ik blow niet, ben clean. Kan jij dat ook zeggen ? 3. Over een jaar of 10 ben ik nog steeds helder in mijn hoofd, kan jij dat ook zeggen ? 4. Ik woon al dik 8 jaar samen, kan jij dat ook zeggen ? (Nee je hebt een relatie met een joint) Ik ga op 29 april bovenstaande quote lezen. Dan realiseer ik mij waarschijnlijk wederom dat opbouwende kritiek veel meer waarde heeft dan bovenstaande omdat je daar niks mee bereikt naast een kutsfeer en iemand die zich logischerwijs en teracht aangevallen voelt terwijl ie dat niet verdient. Zo, helemaal on-topic! Kan wel zijn, maar ik moest dat gewoon even kwijt. Mocht ik hem daarmee hebben gekwetst, mijn excuus. Reageren
GICE Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 1. Ik denk dat ik nogal meer vrienden heb dan jou2. Ik blow niet, ben clean. Kan jij dat ook zeggen ? 3. Over een jaar of 10 ben ik nog steeds helder in mijn hoofd, kan jij dat ook zeggen ? 4. Ik woon al dik 8 jaar samen, kan jij dat ook zeggen ? (Nee je hebt een relatie met een joint) Ik ga op 29 april bovenstaande quote lezen. Dan realiseer ik mij waarschijnlijk wederom dat opbouwende kritiek veel meer waarde heeft dan bovenstaande omdat je daar niks mee bereikt naast een kutsfeer en iemand die zich logischerwijs en teracht aangevallen voelt terwijl ie dat niet verdient. Zo, helemaal on-topic! wat maakt iedereen zich druk om een djonko hets ongeveer even slecht als een sigaret, waarom zeuren jullie daar dan ook niet over? En alsof gamen goed voor je is, 8 uur non-stop achter een beeldscherm met tering veel vreten, wordt je toch ook focking dik van. Dus stop gewoon met zeuren en laat iedereen doen wat ie wilt doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.