LoneStar_Zero Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN) Reageren
Arthis Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb geen PS3 of Xbox 360 Dus IV enkel bij vrienden. Wel is me Pa op de release date jarig Reageren
Nesnarf Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 - 8 uur wakker worden - 9-17 uur scriptie schrijven - hele dag: wachten tot mijn xbox360 met gta IV die ik heb gewonnen bij Radio 538 wordt afgeleverd moehahah Reageren
ToniCipriani Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik Heb ook geen ps3 of xbox 360, best wel klote want het spel lijkt me echt vet. Voor mij dus ook een gewone dag. Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 nog 40 uurtjes, het begint te korten nu !!!!! Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN) Gangster man je weet toch chillen drank joenkoes tanga's enzo chill jonge! Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik kijk al uit naar het moment waarom ik het spelschijfje in men ps3 stop en de galme start zaig !!!!!!!!!! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN) Wanneer stop je? ontopic: ik ga wachten tot mijn gta iv geleverd word en dan de hele dag spelen Reageren
Biocount Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ligt er helemaal aan. Als ze het spel morgen niet opsturen dan krijg ik hem pas vrijdag. Dan ga ik mischien ook overwegen om naar de stad dinsdag tegaan om het spel tekopen. En dan verkoop ik vrijdag of waneer ik die van de post binnen krijg gewoon op marktplaats.nl. Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ligt er helemaal aan.Als ze het spel morgen niet opsturen dan krijg ik hem pas vrijdag. Dan ga ik mischien ook overwegen om naar de stad dinsdag tegaan om het spel tekopen. En dan verkoop ik vrijdag of waneer ik die van de post binnen krijg gewoon op marktplaats.nl. daar krijg je denk ik maar de helft van weer heb je zo,n 30 euro verloren en je kan toch best wel even wachten. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN) Gangster man je weet toch chillen drank joenkoes tanga's enzo chill jonge! Wat is nou het nut van allebei deze reacites? Ten eerste, Vercetti29, wat is nou het nut om te zeggen dat je een joint gaat rollen. Je veroorzaakt er deze reacties mee, schiet je toch niets mee op? En LoneStar_Zero, als je het zo erg vind dat hij het zo zegt, waarom reageer je er dan nog op? Als je het dan zo erg vind, negeer die post dan gewoon. Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN) Gangster man je weet toch chillen drank joenkoes tanga's enzo chill jonge! Wat is nou het nut van allebei deze reacites? Ten eerste, Vercetti29, wat is nou het nut om te zeggen dat je een joint gaat rollen. Je veroorzaakt er deze reacties mee, schiet je toch niets mee op? En LoneStar_Zero, als je het zo erg vind dat hij het zo zegt, waarom reageer je er dan nog op? Als je het dan zo erg vind, negeer die post dan gewoon. Hij zei dat hij jonkoes gaat draaien Ik vind het niet erg, maar ermee pronken.. M'n dag gaat er toch anders uitzien. 29- niets 30- Xbox360 ombouwen 30 april rond 5-6 uur: GTA spelen:) Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Hij zei dat hij jonkoes gaat draaien Ik vind het niet erg, maar ermee pronken.. M'n dag gaat er toch anders uitzien. 29- niets 30- Xbox360 ombouwen 30 april rond 5-6 uur: GTA spelen:) Waar zei hij dat? Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 mijn dag ziet er zo uit... rond 1 uur s'middasg ga ik hem halen van 2 uur tot 4 uur gamen om 4 uur naar een vriend die hem op de Xbox360 heeft (ik heb hem op de PS3) en dan weer gamen bij hem en verschillen zoeken en ik blijf daar misschien ook s'nachts dan hebben we een game-night Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Dit wordt zowiezo een mooie dag voor mij: Overdag krijg ik GTA IV en een nieuwe DVD. 'S avonds concert van Beef, en daarna lekker stappen=D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.