Jump to content

Hoe ziet 29 April er bij jouw uit?

Recommended Posts

Geplaatst:
Heb ondertussen al voorbereidingen getroffen voor GTA IV release :-)

denk 12 - 16 batterijen al opgeladen (jaja je leest het goed :puh:)

krat red bull klaar staan

3 pakken frisdrank

pizza's in men diepvries

hamburgers in men ijskast

ben aant overwegen om de microgolf (is een combi) nog naar men kamer te slepen zodat ik niet naar beneden moet lopen :-) en nu maar hopen dat men 360 het niet begeeft :-) :7

Aardig gek bn_, ik moet echter denk nog wat langer wachten tot me xbox wordt afgeleverd. Geen idee hoe lang dat duurt. Had er een gewonnen bij radio538 met gta4, vraag me af of ze gelijk op de dag van de release van het spel het pakket komen bezorgen.

• Reacties 315
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• steintje

14

• Digi-Djeff

8

• 7nightwing7

8

• Unmountable Tijmen

7

Geplaatst: (bewerkt)
en nu maar hopen dat men 360 het niet begeeft :-) :7

Als mijn xbox het begeeft ren ik naar de winkel voor een nieuwe :D

EDIT: Word net gebeld door me baas :D vanaf dinsdag ben ik vrij voor de hele week YESSS :D

Alleen dinsdag werken maar dat maakt niet uit :D BEN BLIJ :D

Bewerkt: door Metselaar
Geplaatst:

EDIT: Word net gebeld door me baas :D vanaf dinsdag ben ik vrij voor de hele week YESSS :D

dat is nog eens een baas. :tu:

nog 15 uur voor dat gta 4 uitkomt. :Y

Geplaatst:
...

Aardig gek bn_, ik moet echter denk nog wat langer wachten tot me xbox wordt afgeleverd. Geen idee hoe lang dat duurt. Had er een gewonnen bij radio538 met gta4, vraag me af of ze gelijk op de dag van de release van het spel het pakket komen bezorgen.

valt mee :puh: ben gewoon lastig omdat ik nog ff moet wachten op release :( wss zoals de meeste mensen.

Geplaatst:
Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN)

hey gozer je kan beter niet zeggen hier dat je een blowtje gaat roken anders denken ze dat je stoer wilt doen.

en Deserteaglenick hoelaat kom jelangs me os?

Geplaatst:
Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN)

hey gozer je kan beter niet zeggen hier dat je een blowtje gaat roken anders denken ze dat je stoer wilt doen.

en Deserteaglenick hoelaat kom jelangs me os?

En verwacht geen reactie. want ik kom hier nooit meer, kleine kindere forum lijkt net IGN hier

? Toch nog wel terug gekomen, gezellig ^_^

Ontopic: Schema iets aangepast, ik ga om 2 uur de game in videoland halen, scheelt me mooi 20 euro ^_^

Geplaatst:

Ik haal 'm vannacht op:

Game Mania gaat om 00:01 open om het spel - enkel voor pre-orders - te verkopen.

En dan weer naar huis, en spelen maar... :eten:

Geplaatst:

dat is nog eens een baas. :tu:

nog 15 uur voor dat gta 4 uitkomt. :Y

Je kunt beter zeggen:

Nu nog zo'n 7 uur + de tijd totdat je hem werkelijk hebt, anders ben je om 12 uur weer teleurgesteld, tenzij je hem om 12 uur gaat halen ;)

Geplaatst:

om 8.00 uur sta ik op

om 8.45 ga ik lopen naar hetr centrum

om 9.00 gaat bart smit open daar kijken of ik er een kan bemachtigen anders

om 9.30 naar de free record shopen lopen 1 min kijken of ze daar hem nog hebben dan :) anders

om 10.00 naar de media markt daar zullen ze hem vast wel hebben anders loop ik 2 min verder naar het station gooi ik me voor de trein :puh:

en dan drie dagen nonstop spelen

gtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...