Nesnarf Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heb ondertussen al voorbereidingen getroffen voor GTA IV release :-)denk 12 - 16 batterijen al opgeladen (jaja je leest het goed ) krat red bull klaar staan 3 pakken frisdrank pizza's in men diepvries hamburgers in men ijskast ben aant overwegen om de microgolf (is een combi) nog naar men kamer te slepen zodat ik niet naar beneden moet lopen :-) en nu maar hopen dat men 360 het niet begeeft :-) Aardig gek bn_, ik moet echter denk nog wat langer wachten tot me xbox wordt afgeleverd. Geen idee hoe lang dat duurt. Had er een gewonnen bij radio538 met gta4, vraag me af of ze gelijk op de dag van de release van het spel het pakket komen bezorgen. Reageren
Metselaar Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) en nu maar hopen dat men 360 het niet begeeft :-) Als mijn xbox het begeeft ren ik naar de winkel voor een nieuwe EDIT: Word net gebeld door me baas vanaf dinsdag ben ik vrij voor de hele week YESSS Alleen dinsdag werken maar dat maakt niet uit BEN BLIJ Bewerkt: 28 april 2008 door Metselaar Reageren
winx Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 en nu maar hopen dat men 360 het niet begeeft :-) Als mijn xbox het begeeft ren ik naar de winkel voor een nieuwe EDIT: Word net gebeld door me baas vanaf dinsdag ben ik vrij voor de hele week YESSS Alleen dinsdag werken maar dat maakt niet uit BEN BLIJ dat is nog eens een baas. nog 15 uur voor dat gta 4 uitkomt. Reageren
bn_ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ... Aardig gek bn_, ik moet echter denk nog wat langer wachten tot me xbox wordt afgeleverd. Geen idee hoe lang dat duurt. Had er een gewonnen bij radio538 met gta4, vraag me af of ze gelijk op de dag van de release van het spel het pakket komen bezorgen. valt mee ben gewoon lastig omdat ik nog ff moet wachten op release wss zoals de meeste mensen. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN) hey gozer je kan beter niet zeggen hier dat je een blowtje gaat roken anders denken ze dat je stoer wilt doen. en Deserteaglenick hoelaat kom jelangs me os? Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Opstaan, jointje rollen, game gaan halen,, joint opsteken,, en GAMEN (VRAAG ME NIET WANNEER IK STOP MET GAMEN) hey gozer je kan beter niet zeggen hier dat je een blowtje gaat roken anders denken ze dat je stoer wilt doen. en Deserteaglenick hoelaat kom jelangs me os? En verwacht geen reactie. want ik kom hier nooit meer, kleine kindere forum lijkt net IGN hier ? Toch nog wel terug gekomen, gezellig Ontopic: Schema iets aangepast, ik ga om 2 uur de game in videoland halen, scheelt me mooi 20 euro Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ikzelf zal rond 09:30 bij MM staan. Dit wordt een slapeloze nacht voor mij Reageren
oostzaan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Lol, ik lig nog lekker bij het zwembad op vakantie... Maar vrijdag sta ik 10 uur ibj de winkel.. Reageren
Spark Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ga om 13.00 naar de winkel, en als ie er niet meer is ga ik zelfmoord plegen. denk ik.. Reageren
emmo Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 zoo het is zeker een dikke vette game ik zit em al te spelen. Reageren
[.nl]ntjoo Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik haal 'm vannacht op: Game Mania gaat om 00:01 open om het spel - enkel voor pre-orders - te verkopen. En dan weer naar huis, en spelen maar... Reageren
Stuzzie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 en nu maar hopen dat men 360 het niet begeeft :-) Als mijn xbox het begeeft ren ik naar de winkel voor een nieuwe EDIT: Word net gebeld door me baas vanaf dinsdag ben ik vrij voor de hele week YESSS Alleen dinsdag werken maar dat maakt niet uit BEN BLIJ dat is nog eens een baas. nog 15 uur voor dat gta 4 uitkomt. Je kunt beter zeggen: Nu nog zo'n 7 uur + de tijd totdat je hem werkelijk hebt, anders ben je om 12 uur weer teleurgesteld, tenzij je hem om 12 uur gaat halen Reageren
Trikz Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 om 8.00 uur sta ik op om 8.45 ga ik lopen naar hetr centrum om 9.00 gaat bart smit open daar kijken of ik er een kan bemachtigen anders om 9.30 naar de free record shopen lopen 1 min kijken of ze daar hem nog hebben dan anders om 10.00 naar de media markt daar zullen ze hem vast wel hebben anders loop ik 2 min verder naar het station gooi ik me voor de trein en dan drie dagen nonstop spelen gtz Reageren
mbakker Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik word gewoon een keer op de dag wakker en ga dan voor de deur zitten wachten tot hij komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.