LuckyGTA Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik ga lekker varen in mijn bootje en dan 'savonds ga ik naar het Rugbyfeest in Spakenburg of naar Starlight in Nijkerkerveen lekker zuipe duss ik heb geen ps3/xbox360 dus helaas kan ik geen gta 4 spelen. ik spaar voor een brommertje en een nieuwe mobiel dat vind ik toch belangrijker dan een PS3. ik red het nog wel even met mijn PS2 Reageren
Adren4Line Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik ga Zaterdag 27 april al naar de winkel, ze verkopen wel vaker games die eigenlijk pas paar dagen later officieel uitkomen Dus hopelijk heb ik weer geluk Dit lijkt me sterk hoor! Maar uhm...... hoe zit dat komt hij echt pas om 23:00 uur uit? Dat zou dus betekenen dat iedereen hier op het forum zich flink heeft vergist. Als je in de countdown van IV kijkt kom je op 11 uur 's avonds uit Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Op de 29ste zit ik in een vakantie huis bij het zwembad ofzo En als ik 3 mei thuis kom ligt er bij de bart smit (als het goed is) een gta iv op me te wachten En dan de rest van de dag spelen! Reageren
Biocount Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik ga Zaterdag 27 april al naar de winkel, ze verkopen wel vaker games die eigenlijk pas paar dagen later officieel uitkomen Dus hopelijk heb ik weer geluk Dit lijkt me sterk hoor! Maar uhm...... hoe zit dat komt hij echt pas om 23:00 uur uit? Dat zou dus betekenen dat iedereen hier op het forum zich flink heeft vergist. Als je in de countdown van IV kijkt kom je op 11 uur 's avonds uit vriendelijke vriend .. wellis van tijd verschil gehoord? Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik ben dan op vakantie. Wel jammer. Reageren
Robin B Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik doe gewoon rustig aan ik ga hem niet meteen kopen op 29 april maar een paar dagjes later Reageren
samin00 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik vind dit tot nu toe echt 1 van de beste topics ik krijg helemaal de kriebels als ik alle reacties lees Reageren
steintje Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik vind het heel knap van je dat jij tot 21.00 kan wachten om hem te gaan spelen, bij mij is het eerder als volgt- zodra de deur bij de winkel opengaat en ik mijn gereserveerde exemplaar in ontvangst heb genomen - sprint ik van de winkel, naar mijn huis ( 600 meter ongeveer) stop ik dat ronde schijfje in de gleuf van mijn PS3 ga goed stevig zitten in mijn leren bank en kom daar de eerste 24 uur maar voor 1 reden vandaan en dat is als ik moet zeiken(of andere behoefte) - Heb ook gelijk 2 weken vrij genomen van mijn werk kan ik me gelijk een beetje de SocialClub in werken het is net alsof je de loterij hebt gewonnen. ik zal het niet de hele dag door doen want dan verveeld het spel een beetje en vind je het na een tijdje niks meer aan. Reageren
Romal Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik zal op 28 april al wat etenswaren gekocht hebben. Op 29 April sta ik vroeg op goed ontbijten en dan voor de winkel staan totdat die open is. Dan race ik naar huis en stop die Bluray schijf in me ps3. En dan sluit ik me zelf op in me kamer met eten en drinken tot wanneer ik naar de wc moet. En zo speel ik wel door in de vakantie RoMaL Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik doe gewoon rustig aan ik ga hem niet meteen kopen op 29 april maar een paar dagjes later dan is die game allang uitverkocht maat Reageren
jellha Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik heb hem pas de 30 e april in huis omdat ik 29 niet thuis kan zijn Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Goh, wat een domme vraag . Nouja, mijn 29 april ziet er gewoon uit als iedere andere dag in april (denk ik). Niks bijzonders, die GTA IV release. Wel ga ik zodra er op youtube filmpjes van de game zijn verschenen, meteen kijken . Als het goed weer word ga ik in ieder geval vissen . Bewerkt: 7 april 2008 door stefaneke Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) On-topic: Ik moet waarschijnlijk gewoon werken op de 29ste maar de 28ste ben ik vrij, en ik heb met de winkel afgesproken, een vriend van mij is daar bedrijfsleider, dat hij gelijk zou bellen als die binnen is. Waarschijnlijk is dat dus op de 28ste Dus mijn dag ziet er dan als volgt uit Maandag 28 april, Wakker worden (als ik al normaal geslapen heb iig ) Gestresst ontbijten en douchen en klaarmaken voor de dag. Dan mn PS3 aan zetten om waarschijnlijk voor de laatse keer CoD4 te spelen! De telefoon naast mij en dan maar wachten op een telefoontje van de gameshop. Als die gaat als een gek alles afsluiten in de auto stappen en met 180 km/u naar Utrecht te scheuren om mn game daar op te halen. Dan weer met 180 terugscheuren naar huis om daar mn ps3 te verwennen met de mooiste en beste grapics en gameplay die er tot nu toe dan is! Dan de rest van de dag spelen!! Dinsdag 29 april: Vroeg opstaan, als ik al geslapen heb iig, om snel te ontbijten en te douchen ed. Ziek melden voor werk, De rest van de dag GTA IV spelen. `S avonds mn nieuwe R* tas inpakken voor een (veelste lange reis naar Berlijn) en vaarwel zeggen tegen GTA IV om hem dan 5 dagen niet meer te kunnen spelen dat met 180 kan je ook misschien wel een kleine rijbewijs inname erbij zetten haha Bewerkt: 7 april 2008 door alithegunner Reageren
habbogozer Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Nou 29 April : -8 uur opstaan ofzo. - Daarna gamen. Heb hem een paar dagen eerder Reageren
FerryN Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 On-topic:Ik moet waarschijnlijk gewoon werken op de 29ste maar de 28ste ben ik vrij, en ik heb met de winkel afgesproken, een vriend van mij is daar bedrijfsleider, dat hij gelijk zou bellen als die binnen is. Waarschijnlijk is dat dus op de 28ste Dus mijn dag ziet er dan als volgt uit Maandag 28 april, Wakker worden (als ik al normaal geslapen heb iig ) Gestresst ontbijten en douchen en klaarmaken voor de dag. Dan mn PS3 aan zetten om waarschijnlijk voor de laatse keer CoD4 te spelen! De telefoon naast mij en dan maar wachten op een telefoontje van de gameshop. Als die gaat als een gek alles afsluiten in de auto stappen en met 180 km/u naar Utrecht te scheuren om mn game daar op te halen. Dan weer met 180 terugscheuren naar huis om daar mn ps3 te verwennen met de mooiste en beste grapics en gameplay die er tot nu toe dan is! Dan de rest van de dag spelen!! Dinsdag 29 april: Vroeg opstaan, als ik al geslapen heb iig, om snel te ontbijten en te douchen ed. Ziek melden voor werk, De rest van de dag GTA IV spelen. `S avonds mn nieuwe R* tas inpakken voor een (veelste lange reis naar Berlijn) en vaarwel zeggen tegen GTA IV om hem dan 5 dagen niet meer te kunnen spelen dat met 180 kan je ook misschien wel een kleine rijbewijs inname erbij zetten haha Ach ja, wat boeit dat nou, binnen 10 dagen moet die rechter beslissen, dan ben je alweer thuis gta aan het spelen. Daar de wegen onveilig maken Maar als je gewoon 100/120 rijdt en de juten zullen je niet pakken, ben je sneller thuis dan 180, telkens remmen voor oma's die inhalen met 121 km/h ipv. 120 km/h en dergelijke. En rij je 180, houden ze je aan, duurt ook weer langer Mijn dag, lekker Meivakantie vieren, in April ja Verder zie ik wel, kijken als ik dan me Xdoos 360 gefixed heb, ligt nu open naast me monitor, crap ding. Als ik hem gefixed heb, dan kijk ik wel of ik hem ga halen, of ik ook het geld er voor heb. Dus zie wel. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.